ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از تلفن تاشوی W2018 با گشودگی دهانه لنز دوربین f/1.5 رونمایی کرد

چند هفته ایست که اخبار و تصاویر مختلفی از تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ منتشر می شود و بالاخره کمپانی کره ای طی یک مراسم رسمی در چین، از محصول جدید خود (که طرفداران زیادی در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۹

چند هفته ایست که اخبار و تصاویر مختلفی از تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ منتشر می شود و بالاخره کمپانی کره ای طی یک مراسم رسمی در چین، از محصول جدید خود (که طرفداران زیادی در شرق آسیا دارد) رونمایی کرد.

تلفن مورد بحث که «W2018» نام دارد، با بدنه ای از جنس شیشه گوریلا گلس و فلز، وزنی معادل 247 گرم داشته که نسبت به گلکسی اس 8 (155 گرم) و گلکسی نوت 8 (195 گرم) سنگین تر بوده، و در دو رنگ طلایی و پلاتینیوم به بازار عرضه می شود.

دوربین W2018 بالاترین گشودگی دهانه لنز را در میان تلفن های هوشمند در اختیار دارد

سامسونگ W2018  از نظر سخت افزاری یک پرچمدار واقعی است و با چیپست اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی، نیازهای هر کاربری را تأمین می کند. این تلفن هوشمند همچنین به حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت افزایش توسط کارت حافظه (نهایتاً 256 گیگابایت) مجهز شده و یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی آن را به عهده دارد.

موبایل جدید کره ای ها همچنین از دو نمایشگر 4.2 اینچی تمام اچ دی (از نوع AMOLED)، کیبورد فیزیکی، USB-C، سنسور اثر انگشت و دو درگاه سیم کارت بهره مند بوده، و به دستیار صوتی بیکسبی با دکمه اختصاصی مجهز شده است.

اما شاید مهم ترین و جالب ترین ویژگی پرچمدار تاشوی سامسونگ، دوربین اصلی آن باشد که از یک سنسور واحد 12 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.4 میکرونی (مانند گلکسی اس 8) و گشودگی دهانه لنز f/1.5 بهره برده، و در این زمینه رکورد موبایل ال جی V30 با گشودگی دیافراگم f1/6 را شکسته است.

لازم به ذکر است که عدد مربوط به دیافراگم هرچه کوچک تر باشد، به معنی گشودگی بیشتر دهانه لنز خواهد بود که منجر به جذب نور بهتر و همچنین افزایش عمق میدان دید شده، و کیفیت عکاسی در محیط های کم نور را بهبود می بخشد.

گفتنی است تلفن تاشوی سامسونگ W2018 با اندروید 7.1.1 (با آپدیت اندروید 8 در سال میلادی آینده) به دست مشتریان می رسد، و ابتدا در کشور چین و به قیمت احتمالی بیش از 2000 دلار عرضه خواهد شد. در ادامه تصاویر منتشر شده از موبایل مورد بحث را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • soheil
    soheil | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    قیمتش چقدره ???
    ۸ میلیون تومن ؟!!!؟؟؟!؟! ???

    هه ??????????
    اولین قدم در راه گوشی های لمسی تاشو ، به بدترین حالت ممکن صورت گرفت ، منم بلدم دوتا گوشیو بهم بچسبونم ...

    قرار بود سام صفحه نمایش تاشو بزنه ، نه اینکه برگرده به تکنولوژی ۸ سال پیش ، با قیمت ۸ میلیون ...

    ????خیلی خندیدیم دیجی ممنون که شرایط خنده مارو فراهم کردی ????

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    قیمت واقعا نوشتین دو هزار دلار ؟ مگه چی داره آخه مضحکه این قیمت بخاطر یه دوربین یا یه صفحه نمایش دوم چجوری این قیمت روش گذاشتن

  • مهران قربانی
    مهران قربانی | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    اندازش دقیقا ۲سانتی متر از نوکیا N93 بزرگتره .اگه کیبورد ش مثل N97
    بشه ارزش خرید داره

  • r_za7
    r_za7 | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    تو کشورای شرق آیا گوشی تاشو خیلی طرفدار داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی