ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین DxO One برای موبایل های اندرویدی معرفی شد

کمپانی DxO دو سال قبل دوربینی به نام DxO One را به عنوان یک ماژول عکسبرداری برای آیفون عرضه کرد. این کمپانی مدتی قبل از قصد خود برای عرضه مدل سازگار با اندروید این دوربین خبر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۲

کمپانی DxO دو سال قبل دوربینی به نام DxO One را به عنوان یک ماژول عکسبرداری برای آیفون عرضه کرد. این کمپانی مدتی قبل از قصد خود برای عرضه مدل سازگار با اندروید این دوربین خبر داده و حالا به آن جامه عمل پوشانده است.

این ماژول تقریبا با تمام موبایل های اندرویدی مجهز به پورت USB-C سازگار بوده و توانایی تطبیق پذیری بالایی دارد.DxO One با برخوداری از یک سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 نوید ثبت تصاویری را می دهد که یک سر و گردن بالاتر از نمونه های ثبت شده توسط اسمارت فون ها قرار می گیرند.

این دوربین کوچک تنها 108 گرم وزن داشته و در شرایط کم نور نیز توانایی ثبت تصاویر با کیفیتی را دارد. DxO مدعی شده که دوربین مذکور با یک بار شارژ توانایی ثبت 200 تصویر را دارد. 

قیمت این گجت مشابه نسخه iOS آن 499 دلار است اما اگر از همین حالا آن را سفارش دهید، یک قاب مقاوم در برابر آب و نرم افزار ویرایش تصویر DxO PhotoLab نیز به صورت رایگان برای شما ارسال می شود. این در حالی است که تهیه قاب و نرم افزار مذکور در حالت عادی به ترتیب 59 دلار و 199 دلار خرج روی دست شما می گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • عادل حقیقی
    عادل حقیقی | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

    با ۵۰۰ دلار میشه
    یه ps4 pro و چند تا بازی خرید
    یا یه موبایل خیلی خوب
    یا یه تلویزیون ۴۹ اینچ الجی اسمارت
    یا ۸ ست لباس خیلی خوب
    یا یه دست مبل
    یا یه پراید هاچ بک مدل پایین
    یا پژو آردی
    یا....

    • sadegh710
      sadegh710 | ۱۲ آذر ۱۳۹۶

      کسی بخواد اینا بخره هم ps4 داره هم یه موبایل خیلی خوب هم تلوزریون 70 اینچی هم چنتا دست مبل و ماشین گران قیمت!!ما فقط باید ببنیم و فکر کنیم باش چیا دیگه که نداریم میشه خرید!!

مطالب پیشنهادی