ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال پیاده سازی تغییرات اساسی در دکس استیشن سامسونگ

بر اساس گزارش «GalaxyClub» سامسونگ در حال توسعه نسخه ای از دکس استیشن است که با مدل فعلی تفاوت های اساسی داشته و سال آینده همراه با گلکسی S9 عرضه خواهد شد. مهم ترین تغییر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۹

بر اساس گزارش «GalaxyClub» سامسونگ در حال توسعه نسخه ای از دکس استیشن است که با مدل فعلی تفاوت های اساسی داشته و سال آینده همراه با گلکسی S9 عرضه خواهد شد.

مهم ترین تغییر این داک که «DeX Pad» نام خواهد داشت، در طراحی آن صورت گرفته و بیش از آنکه یک استند باشد، به پد شارژ بی سیم شبیه خواهد بود.

اندروید اوریو امکان استفاده از اسمارت فون به عنوان موس را فراهم کرده و بر اساس این گزارش DeX Pad قابلیت استفاده از موبایل به عنوان کیبورد را هم به آن اضافه می کند.

از آنجایی که موبایل باید به صورت فیزیکی و از طریق پورت USB به پد متصل شود و  با توجه به تغییر طراحی آن، نحوه استفاده از اسمارت فون هنگام اتصال به آن باید جالب باشد.

در چنین شرایطی ممکن است سامسونگ یک درگاه USB Type-C را در آن تعبیه کند که هنگام عدم استفاده از طریق یک درپوش یا مکانیزمی دیگر مخفی شود.

از طرف دیگر ممکن است کمپانی کره ای از طراحی به کار رفته در شارژ بی سیم قابل تبدیل خود استفاده کند که در این صورت استفاده از DeX Pad ساده تر خواهد بود.

اگرچه این گزارش هنوز در یک شایعه است و نمی توان چندان به آن اتکا کرد، اما یکی از کمبودهای نسل اول داک استیشن عدم برخوداری از جک 3.5 میلیمتری صدا بود و تعبیه آن در مدل جدید می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • من جوون بیکارم مرگ بر امریکا هه بدون تعصب
    من جوون بیکارم مرگ بر امریکا هه بدون تعصب | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

    فقط دنیا میت 10 که هیچی نمیخاد مستقیم با یو اس بی وصل میشه روی مانیتور ها

    • Morteza
      Morteza | ۱۳ آذر ۱۳۹۶

      مال میت هم خیلی خوب و کاربردیه ، تو مایه های اون فبلت قدیمی ترایی که miniHDMI داشتن ، البته مفید تر .
      ولی دکس کاربردش متفاوته ، میتونه جایگزین یه کروم بوک باشه

      در کل جفتشون در جای خودشون لازمن ، سبک میت کاربردش برای همه کاربراست و فک کنم بزودی همه اضافه کنن به گوشیاشون ولی دکس برای بخش کوچک تری از کاربرا کاربرد داره

مطالب پیشنهادی