ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای افزایش سرعت مک بوک و اپل واچ از مدارهای پیشرفته تر استفاده می کند

مینگ - چی کو، تحلیلگر شناخته شده کمپانی KGI به تازگی برنامه های آتی اپل در زمینه افزایش سرعت و سازگاری مدارهای چاپی را شرح داده است. کمپانی کوپرتینونی در طراحی آنتن آیفون های 8، 8 ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

مینگ - چی کو، تحلیلگر شناخته شده کمپانی KGI به تازگی برنامه های آتی اپل در زمینه افزایش سرعت و سازگاری مدارهای چاپی را شرح داده است.

کمپانی کوپرتینونی در طراحی آنتن آیفون های 8، 8 پلاس و دوربین TrueDepth آیفون 10 از مدارهای چاپی انعطاف پذیر ساخته شده از پلیمر کریستال مایع استفاده کرده است.

این بوردهای پیشرفته نسبت به مدارهای لمینت و مسی معمولی فضای کمتری را اشغال کرده و در نتیجه امکان پیاده سازی قطعات و فناوری های بیشتری را فراهم می کند.

علاوه بر این از سرعت بالاتری برخودار بوده، آنتن دهی را تقویت کرده و در برابر گرما و رطوبت مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.ظاهرا اپل از نتایج به کارگیری این مدارها در آیفون راضی است چرا که مینگ - چی کو در این گزارش مدعی شده که این کمپانی به دنبال پیاده سازی این مدارها در اپل واچ  سلولار و مک بوک است و به همین خاطر با شرکت «Career» وارد مذاکره شده است:

کمپانی آمریکایی برای افزایش فضای داخلی به منظور تعبیه پورت هایی از قبیل USB 3.2 به دنبال استفاده از مدارهای پلیمر کریستال مایع در مک بوک است و این موضوع را به کمپانی «Career»، تامین کننده مدارهای FPCB این لپ تاپ ها اطلاع داده است.

تولید مدارهای پلیمر کریستال مایع از پیچیدگی های خاص خود برخوردار است و پیاده سازی آن در گجت های اپل، این شرکت را در موقعیت بهتری نسبت به رقبایش قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی