ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه LTE ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ
تکنولوژی

گلایه کاربران ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ از مشکلات جدید آپدیت تایزن 3.0

حدود دو هفته پیش سامسونگ نسخه 3.0 سیستم عامل تایزن را تحت عنوان Value Pack با قابلیت های متنوع جدید برای ساعت هوشمند Gear S3 عرضه کرد. ولی بر اساس گزارش های برخی از کاربران، امکانات ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

حدود دو هفته پیش سامسونگ نسخه 3.0 سیستم عامل تایزن را تحت عنوان Value Pack با قابلیت های متنوع جدید برای ساعت هوشمند Gear S3 عرضه کرد. ولی بر اساس گزارش های برخی از کاربران، امکانات جدید به قیمت کاهش چشمگیر عمر باتری تمام شده است.

همچنین برخی از کاربران اعلام کرده اند که امکان استفاده از واچ فیس های شخصی سازی شده را ندارند. البته خوشبختانه این مشکل با بازگشت به تنظیمات کارخانه حل می شود. ولی بر اساس گزارش ها متاسفانه مشکل باتری پس از فکتوری ریست حل نمی شود و بدین ترتیب به نظر می رسد باید منتظر ماند تا سامسونگ با ارائه یک به روز رسانی این اشکال را حل نماید.

در حال حاضر سامسونگ هیچ پاسخی به اظهارات کاربران در خصوص باتری نداده است و به همین دلیل هنوز مشخص نیست که چه تعداد از کاربران با به روز رسانی جدید مشکلات تازه را تجربه کرده اند.

تایزن 3.0 قابلیت های جدیدی از جمله امکان ثبت یادآور با بیکسبی، ثبت مخاطبین جدید در دفترچه تلفن، ثبت رویداد در تقویم و ... را ارائه کرده. این به روز رسانی با حجم 258 مگابایت در دسترس کاربران Gear S3 قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی