ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنفرانس خبری کمپین حمل مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ به میزبانی سامسونگ برگزار شد

سخت کوشی، امید، از خودگذشتگی؛ سه واژه ای که به کنفرانس خبری اخیر سامسونگ موضوعیت می بخشند و انگیزه لازم برای حضور در آن را با وجود هوای به شدت آلوده این روزهای تهران و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

سخت کوشی، امید، از خودگذشتگی؛ سه واژه ای که به کنفرانس خبری اخیر سامسونگ موضوعیت می بخشند و انگیزه لازم برای حضور در آن را با وجود هوای به شدت آلوده این روزهای تهران و ترافیک سنگین خیابان ها به شرکت کنندگان می دهند.

امروز دوشنبه مصادف با ۱۳ آذرماه سال ۹۶ شرکت سامسونگ میزبان کنفرانس خبری «کمپین حمل مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸» در هتل اسپیناس تهران بود. مراسمی که از ماه ها پیش تدارکاتش دیده شده و زمزمه های برگزاری آن در شبکه های اجتماعی مطرح شده بود.

المپیک زمستانه ۲۰۱۸ قرار است که به میزبانی پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار شود و سامسونگ موبایل نیز حامی رسمی این بازی هاست. مشعل این رویداد بزرگ ورزشی در تاریخ ۲۶ اکتیر امسال در شهر المپیا یونان روشن شده و طی مراسمی رسمی در تاریخ ۳۱ اکتبر در اینچئون کره به مقامات رسمی این کشور تحویل داده شد.

در ادامه این مشعل راهی سفری ۱۰۱ روزه شد و قرار است که در این مسیر توسط هفت هزار و پانصد نفر در اقصی نقاط دنیا دست به دست شود تا در نهایت به مبدا خود یعنی پیونگ چانگ باز گردد و همانطور که گفته شد بهرام رادان به عنوان سفیر و مشعل دار ایران انتخاب شده.

این هنرپیشه محبوب کشورمان وظیفه دیگری را نیز در این رویداد بر عهده داشت و آن بررسی بالغ بر ۱۶ هزار درخواست از سوی ایرانیانی است که می خواستند سرگذشت خود را به گوش هموطنان خود و بالاخص جهانیان برسانند و در نهایت از این میان، ده نفر برگزیده شدند که در ادامه مختصری از زندگی برخی از آنها را با شما در میان می گذاریم.

سخت کوشان

بهناز شفیعی، بهترین موتورسوار زن ایرانی که علیرغم تمامی محدودیت ها در این زمینه توانسته بود دوره های حرفه ای این رشته را در آمریکا بگذراند و حالا برترین موتورسوار حرفه ای خانم در کشورمان به شمار می رود.

سارا داستان، خانم جوانی که عاشق تحصیل بود اما درست در شب کنکور کارشناسی ارشد به خاطر بی حس شدن پاهایش متوجه می شود که به ام اس مبتلاست. او تصمیم می گیرد که تسلیم نشود و همچنان راهش را ادامه دهد. سارا حالا دکترای فیزیک دارد و در دانشگاه تدریس می کند.

عظیم قیچی ساز، تنها هیمالیا نورد ایرانی است که توانسته همه چهارده قله هشت هزارمتری آن را بدون همراه داشتن کپسول اکسیژن فتح کند.

امیدواران

حسن میرزا حسینی یکی دیگر از منتخبین بود که در اوج جوانی و تلاش برای حضور در عرصه های بین المللی رقابت های والیبال به خاطر ابتلا به سرطان یک پایش را از دست می دهد و از آن پس تلاش می کند به دنبال رویای دیرینه اش یعنی صخره نوری برود. او حالا از جمله اعضای تیم ملی صخره نوری معلولان کشورمان است.

از خودگذشتگان

هایده شیرازی بانوی میان سال کرمانشاهی است که در جوانی به آلمان سفر می کند و از همان ابتدا با انگیزه آباد سازی و خدمت به وطن در رشته کشاورزی مشغول به تحصیل می شود. او با وجود فرصت های شغلی مناسب در این کشور پس از پایان تحصیل به زادگاهش باز می گردد تا ضمن ایجاد اشتغال برای همشهری هایش کاری برای حفظ محیط زیست کند و حالا یک مرکز بازیافت زباله با ۲۵۰ نفر نیروی انسانی را در این منطقه اداره می کند.

کنفرانس خبری سامسونگ با اهدای جوایز به منتخبین و همچنین یک عکس یادگاری دسته جمعی (در ابتدای تصویر) پایان یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی