ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Gladiator Heroes؛ به آمفی تئاتر خوش آمدید

سوپرسل امسال یکی از بهترین و سخت ترین سال های خود را سپری کرد. بهترین از آن جهت که این استودیو با انتشار آپدیت های عظیم توانست رنگ و بویی متفاوت کلش آو کلنز و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

سوپرسل امسال یکی از بهترین و سخت ترین سال های خود را سپری کرد. بهترین از آن جهت که این استودیو با انتشار آپدیت های عظیم توانست رنگ و بویی متفاوت کلش آو کلنز و کلش رویال ببخشد و سخت به این خاطر که رقبای قدرتمندی برای بازی های محبوب فنلاندی ها عرضه شدند.

با پرداختن به South Park و Titanfall: Assault پرونده بهترین رقیبای امسال کلش رویال را بستیم و در ادامه این روند، برای امروز عنوانی استراتژی را در نظر گرفته ایم که به اعتقاد بعضی ها می تواند کار را برای کلش آو کلنز سخت تر کند؛ آیا Gladiator Heroes میان کلون های بی ارزش کلش آو کلنز، می تواند رقیب خوبی برای بازی باشد؟

همان یکی دو ساعت اولیه کافیست تا متوجه شوید سر و صدایی که ساخته Genera Games به پا کرده بی جهت نیست. در واقع روح ساخته های استودیو سوپرسل را می توانید در این عنوان هم ببینید. بازی با وجود المان های کاملا متفاوتش نسبت به بقیه عناوین استراتژی، توانسته در عین سادگی پیچیدگی های خودش را داشته باشد.

بازی برای گرافیک همان رویه کلش آو کلنز را ادامه داده و با عنوانی با گرافیک کارتونی رو به رو هستیم.

گیم پلی Gladiator Heroes را می توانیم به دو قسمت تقسیم کنیم. در بخش ابتدایی همانند دیگر بازی های هم سبک، باید منطقه خود را ساخته و با پیشرفتش تبدیل به قدرتمندترین بازیکن جهان شوید. اما قسمت دوم که بخش زیادی از جذابیت بازی از آن نشات می گیرد و روی بخش اول نیز تاثیر گذاشته، مبارزات این عنوان است.

همانگونه که از اسم بازی می توان حدس زد، ساخته Genera Games داستان جنگ های گلادیاتوری را روایت می کند. در میدان مسابقه، شما مبارزین خود را به نبرد می فرستید و در نهایت تیمی که تمام گلادیتورهایش بمیرد، شکست می خورد. برای فرستادن سربازان تان به میدان مبارزه هم کافیست روی شان کلیک کرده و هر جایی که می خواهید آن ها را بگذارید.

به صورت مستقیم نمی توانید کاراکترها را کنترل کنید ولی به واسطه قدرت بعضی کاراکترها قابلیت هدایت گلادیاتورها را دارید.

سپس با کلیک روی To Combat گلادیاتورها شروع به جنگ می کنند. جذاب ترین بخش مبارزات Gladiator Heroes المان های نقش آفرینی آن هستند. سازنده برای جذاب تر کردن عنوانش به الهام از این سبک روی آورده و بنابراین هنگام نبردها می توانید از قدرت های هر کدام از کاراکترها استفاده کنید.

در واقع برخلاف بقیه عناوین استراتژی اسمارت فون ها که در آن ها با شخصیت های زیادی به نبرد با دشمنان می پردازید، در Gladiator Heroes تعداد مبارزین کاهش یافته و برعکس به هر کدام از این کاراکترها توسعه دهنده یک قدرت خاص داده است.

اگر می خواهید گلادیاتور جدید بسازید، باید این مجسمه ها را پیدا کنید. بد نیست بدانید مبارزاه PVP [بازیکن در برابر بازیکن] بعد از لول شش آزاد می شوند.
وجود همین قدرت برای هر کدام از آن ها هم باعث شده تا مبارزات کاملا استراتژی شده و حمله های بدون برنامه شکست را برای تان به ارمغان بیاورد. به عبارت دیگر اگر در بقیه عناوین استراتژی انتخاب مبارزین با توجه به سیستم دفاعی دشمن اهمیت دارد، در Gladiator Heroes قدرت شخصیت ها حرف اول را می زند.

راز موفقیت Gladiator Heroes در کنار بخش مبارزات متفاوت و تاثیر آن روی قسمت ساخت و ساز، ترکیب استثنایی سادگی و استراتژی است. Genera Games با پرداخت به یک ایده جدید توانسته یکی از مدعیان اصلی کلش آو کلنز باشد. بنابراین اگر به بازی های استراتژی علاقه مند باشید، پیشنهاد می کنیم این عنوان را از دست ندهید.

Gladiator Heroes

Gladiator Heroes

سازنده: Genera Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 382 / 148 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HOOMAN_96
    HOOMAN_96 | ۱۴ آذر ۱۳۹۶

    برنامه مشکل کرش داره،هی میپره بیرون،لطفا رسیدگی کنین

مطالب پیشنهادی