ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل آنر View 10 معرفی شد؛ پرچمداری ارزان برای رقابت با وان پلاس 5T

برند آنر که یکی از زیرمجموعه های هوآوی به حساب می آید اخیراً از موبایل مقرون به صرفه View 10 رونمایی کرده است. نامگذاری View در اسمارت فون تازه آنر، به نمایشگر دستگاه اشاره دارد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

برند آنر که یکی از زیرمجموعه های هوآوی به حساب می آید اخیراً از موبایل مقرون به صرفه View 10 رونمایی کرده است. نامگذاری View در اسمارت فون تازه آنر، به نمایشگر دستگاه اشاره دارد که با پیروی از ترند اخیر صنعت موبایل، نسبت ابعاد 18:9 را به نمایشگر آورده و شکلی باریک تر به خود گرفته که بر بهبود ارگونومی آن هم تاثیرگذار است.

Honor V10 بسیاری از مشخصات خود را با میت 10 پرو به اشتراک می گذارد و در عین حال، قیمت به مراتب کمتری نسبت به پرچمدار 900 دلاری هوآوی داشته و بیشتر در تلاش است تا با وان پلاس 5T و دیوایس های مشابه به آن رقابت کند. نمایشگر 6 اینچی دستگاه، رزولوشن 1080x2060 را به نمایش در می آورد و زیر شنل V10، چیپست کایرین 970، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به چشم می خورد.

دوربین اصلی و دوگانه 20 مگاپیکسلی آنر View 10، به سنسور ثانویه مونوکروم مجهز شده و باتری 3750 میلی آمپر ساعتی دستگاه، تنها اندکی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی میت 10 پرو کمتر است. متاسفانه خبری از اسپیکرهای استریو یا دیگر قابلیت های پر زرق و برق میت 10 پرو نیست، اما با قیمت نصف پرچمدار هوآوی، View 10 احتمالاً یکی از مقرون به صرفه ترین موبایل هایی است که از ماه بعد می توان تهیه کرد.

قابلیت شارژ سریع View 10، باتری را طی یک ساعت و نیم شارژ می کند؛ هرچند که هنوز نمی توان از این ادعا اطمینان داشت و باید تا عرضه View 10 منتظر ماند. آنر ضمناً می گوید که باتری دستگاه می تواند برای 22 روز در حالت استندبای بماند یا برای 23 ساعت، به صورت مداوم به مکالمه تلفنی بپردازید و نیازی به شارژ دوباره نخواهد بود. ناگفته نماند V10 از قابلیت تشخیص چهره هم بهره می برد اما قطعاً دقتی برابر با آیفون 10 یا دیگر رقبا نخواهد داشت.

موبایل جدید آنر در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می شود و طی ماه نخست سال 2018 به دست مشتریان خواهد رسید. در حال حاضر قیمت View 10 در ایالات متحده مشخص نیست، اما با توجه به قیمت گذاری 499 یورویی در اروپا، احتمالاً باید منتظر قیمت 499 دلاری نیز در آمریکا باشیم که با وان پلاس 5T هم برابری می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • m.Alidoost
    m.Alidoost | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    تو کمپین سامسونگ با جایزه ۳ تا نوت ۸ شرکت کنید: https://goo.gl/Z2MtbP

  • ajamali95
    ajamali95 | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    در يك كلام عاليه.

  • soheil
    soheil | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    چرا باز شبیه وان پلاس توعه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی