ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای برخی مشخصات موبایل گلکسی اس 9 به همراه تصویری زنده از موبایل

گلکسی اس 9، پرچمدار بعدی و مورد انتظار سامسونگ است که اخیراً بخشی از مشخصات سخت افزاری آن افشا شده است. اگرچه هنوز دو ماه تا برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل در بارسلونا باقی مانده، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

گلکسی اس 9، پرچمدار بعدی و مورد انتظار سامسونگ است که اخیراً بخشی از مشخصات سخت افزاری آن افشا شده است. اگرچه هنوز دو ماه تا برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل در بارسلونا باقی مانده، از همین حالا اطلاعات قابل توجهی درباره گلکسی اس 9 منتشر شده و بنابر شایعات می دانیم که باید منتظر زبان طراحی مشابهی با گلکسی اس 8 باشیم؛ اگر فرض را بر صحت تصویر زنده جدیدی که منتشر شده بگذاریم، به نظر می رسد این شایعه حقیقت داشته است.

از لحاظ مشخصات سخت افزاری، ظاهراً باید منتظر نمایشگر 5.77 اینچی باشیم که تنها اندکی از پنل 5.8 اینچی گلکسی اس 8 کوچکتر به حساب می آید. علاوه بر این، اسنپدراگون 845 در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود؛ چیپست پرچمدار کوالکام که اخیراً به صورت رسمی معرفی شد و مثل سال 2017، برای مدتی کوتاه در انحصار سامسونگ خواهد بود.

بدنه گلکسی اس 9 از جنس فلز و شیشه خواهد بود و به احتمال قریب به یقین همراه با اسکنر اثر انگشت در پشت عرضه می شود؛ هرچند که واقعاً امیدواریم سامسونگ این بار تغییری در محل قرارگیری این اسکنر ایجاد کند. در برخی شایعات شنیده بودیم که گلکسی اس 9 همراه با اسکنر تعبیه شده در نمایشگر عرضه می شود، اما چنین اتفاقی بعید است رخ دهد زیرا تکنولوژی مورد نیاز، تا نیمه دوم سال 2018 آماده نخواهد بود.

علاوه بر این ها، اس 9 سامسونگ به 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم مجهز شده و همراه با نمایشگر AMOLED اینفینیتی دیسپلی با رزولوشن QHD+ عرضه می شود.یکی دیگر از شایعات جالب توجه درباره پرچمدار بعدی کره ای ها اینست که یکی از مدل های گلکسی اس 9، به رنگ بنفش خواهد بود اما احتمال دارد این رنگ از همان ابتدا در دسترس نباشد و مدتی بعد از عرضه اولیه در دسترس قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Khodadadi
    Khodadadi | ۱۱ دی ۱۳۹۶

    گوشی های سامسونگ خوش دست هستن و اینم عالیه

  • m.Alidoost
    m.Alidoost | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    تو کمپین سامسونگ با جایزه ۳ تا نوت ۸ شرکت کنید: https://goo.gl/Z2MtbP

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی