ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بورینگ کمپانی نقشه مفهومی خود از تونل های زیرزمینی لس آنجلس را منتشر کرد

Boring Company که یکی از شرکت های زیر نظر ایلان ماسک به حساب می آید، چند وقتی است که توانسته موافقت رگولاتوری ها را برای ساخت شبکه ای از تونل ها زیر شهر لس آنجلس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

Boring Company که یکی از شرکت های زیر نظر ایلان ماسک به حساب می آید، چند وقتی است که توانسته موافقت رگولاتوری ها را برای ساخت شبکه ای از تونل ها زیر شهر لس آنجلس دریافت کند تا بلکه مشکلات ترافیکی این شهر برطرف گردد. در همین راستا، بورینگ کمپانی اخیراً نقشه ای را در وب سایت خود منتشر کرده که مسیرهای این شبکه تونلی را به نمایش می گذارد.

طولانی ترین مسیر در نقشه بورینگ کمپانی، درازایی معادل 64 کیلومتر دارد و ناحیه شمالی Sherman Oaks را به فرودگاه Long Beach، در جنوب شرق ناحیه لس آنجلس متصل می کند. مسیر اصلی تونل های بورینگ کمپانی، مسیری شبیه به بزرگراه Interstate 405 دارد و شامل خروجی هایی برای دسترسی به سانتا مونیکا، ونیس، ساوث بی، فرودگاه بین المللی لس آنجلس و هاوتورن (محلی که مقر بورینگ کمپانی و اسپیس اکس در آن واقع شده) است.

برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ روی آن کلیک کنید.

همانطور که ایلان ماسک بارها اشاره کرده، این تونل ها با انتقال بخشی از جریان ترافیک به زیر زمین، مشکلی ترافیک لس آنجلس را برطرف خواهند کرد. اما بورینگ کمپانی صرفاً برای تونل هایی خالی برنامه ریزی نکرده و در عوض، اتومبیل ها با انتقال از طریق نوعی آسانسور به زیر زمین و سپس قرارگیری روی نوعی سطح متحرک، با سرعت 241 کیلومتر بر ساعت جا به جا می شوند. از طرف دیگر، «پاد» هایی شبیه به اتوبوس، افراد پیاده را در شهر جا به جا می کنند.

بورینگ کمپانی تاکید کرده که نقشه فعلی، طرحی مفهومی بوده و هنوز نهایی نشده است. بخش قرمز رنگ داخل نقشه، مسیری 10 کیلومتری است که پیش از سایر تونل ها و به عنوان «اثبات مفهوم» ساخته می شود. در این تونل 10 کیلومتری، تمام تست های لازم انجام می شود و در صورت موفقیت، باقی تونل ها نیز ساخته می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m.Alidoost
    m.Alidoost | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    تو کمپین سامسونگ با جایزه ۳ تا نوت ۸ شرکت کنید: https://goo.gl/Z2MtbP

  • Muhammad Arabjafari
    Muhammad Arabjafari | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    شرکت در قرعه کشی گلکسی نوت 8:
    https://www.zoomit.ir/galaxy-note-8-campaign/?code=29EC45D4

مطالب پیشنهادی