ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پنل نمایشگر موبایل BOE
تکنولوژی

تصاویری از نخستین نمایشگر موبایل الهام گرفته از آیفون X

تقلید از محصولات کمپانی اپل در میان چینی ها چندان غیر مرسوم نیست. در تازه ترین مورد تصاویری از پنل نمایشگر موبایلی متعلق به برند BOE در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که شباهت بسیاری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

تقلید از محصولات کمپانی اپل در میان چینی ها چندان غیر مرسوم نیست. در تازه ترین مورد تصاویری از پنل نمایشگر موبایلی متعلق به برند BOE در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که شباهت بسیاری با آیفون X دارد.

ابعاد این نمایشگر ۶.۱۸ اینچ بوده و بر مبنای تکنولوژی OLED به تولید رسیده است. هنوز نمی دانیم که آیا این قطعه سخت افزاری قرار است روی یک موبایل هوشمند نصب شود، یا تنها برای نشان دادن توانایی های فنی و تکنولوژیکی کمپانی سازنده به نمایش گذاشته شده است.

BOE یکی از بزرگترین کمپانی های سازنده نمایشگر در چین به حساب می آید. این شرکت در چند سال گذشته تلاش بسیاری به خرج داده تا در بازار نمایشگرهای AMOLED به طور مستقیم با سامسونگ وارد رقابت شود. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که پنل حاضر در تصویر در آینده نه چندان دور روی یک موبایل چینی مورد استفاده قرار بگیرد.

طبق ادعای منبع انتشار تصاویر، پنل تولیدی BOE از رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۹۹۲ پیکسل (2K) برخوردار بوده و روشنایی آن برابر با ۳۹۰ نیت است. این رقم در مقایسه با روشنایی ۴۷۷ نیت گلکسی S8 سامسونگ به مقدار فاحشی کمتر است. تراکم پیکسل نمایشگر مورد بحث نیز ۵۳۷ پیکسل در هر اینچ است.

برای مقایسه بد نیست یادآور شویم که پنل OLED به کار رفته در آیفون X از رزولوشن ۱۱۴۵ × ۲۴۳۶ پیکسل و تراکم ۴۵۸ppi برخوردار است.

LED
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • m.Alidoost
    m.Alidoost | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    تو کمپین سامسونگ با جایزه ۳ تا نوت ۸ شرکت کنید: https://goo.gl/Z2MtbP

  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    همین الانم یه شرکت چینی روی یه مدل پیادش کرده
    http://www.gizchina.com/2017/10/31/umidigi-z2-will-allegedly-employ-fingerprint-scanner-screen/

  • milad
    milad | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    از خود آیفون خوشگل تره?

  • Coffee
    Coffee | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    https://www.zoomit.ir/galaxy-note-8-campaign/?code=6487C098
    سامسونگ یه مسابقه جذاب برگزار کرده که شرکت توش مجانیه و همه می‌تونن شرکت کنن. شما باید به سوالات معلومات عمومی پاسخ بدید تا یکی از سه برنده‌ی گوشی پرچمدار گلکسی نوت 8 بشید. پیشنهاد می‌‌کنم حتما تو مسابقه شرکت کنید

مطالب پیشنهادی