ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام بزودی از سیستم عامل سبک «اندروید اوریو گو ادیشن» پشتیبانی می کند

کمپانی کوالکام روز گذشته در جریان کنفرانس خود، خبر از پشتیبانی از ورژن «گو» اندروید اوریو داد که در واقع سیستم عاملی سبک برای موبایل های اقتصادی به حساب می آید. با توجه به اعلامیه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی کوالکام روز گذشته در جریان کنفرانس خود، خبر از پشتیبانی از ورژن «گو» اندروید اوریو داد که در واقع سیستم عاملی سبک برای موبایل های اقتصادی به حساب می آید. با توجه به اعلامیه کوالکام، از اوایل سال 2018 می توان منتظر اجرای این نسخه از سیستم عامل گوگل روی دیوایس هایی بود که از چیپست های سری اسنپدراگون بهره مند هستند.

انتشار این خبر از سوی کمپانی مورد اشاره نشان می دهد که «پلتفرم موبایل کوالکام» قرار نیست به صورت مشابه مورد پشتیبانی قرار بگیرد؛ زیرا از لحاظ فنی در سال 2017 از برند اسنپدراگون جدا شد. با این همه، چیپست های جدید کوالکام بزودی به صورت کامل با نسخه گو اندورید اوریو سازگار خواهند بود.

کوالکام می گوید که از همین حالا مشغول همکاری با گوگل است تا اندروید اوریو گو ادیشن را به پلتفرم خود بیاورد و خاطر نشان کرده که این تلاش، به انعطاف پذیری هرچه بیشتر پلتفرم اندروید منجر می شود و کاربران کشورهای در حال توسعه قادر به اجرای آخرین نسخه از محبوب ترین سیستم عامل موبایل جهان خواهند بود.

کمپانی مورد بحث می گوید که مدت کوتاهی پس از آماده شدن بیلد جدید اندروید گو ادیشن، چیپست های فعلی هم برای پشتیبانی از آن به روزرسانی می شوند. در نهایت، همکاری میان دو کمپانی قطعاً به نفع مشتریانی خواهد بود که از توان مالی بالایی برخوردار نیستند اما می خواهند دستگاهی به همراه نسخه سبک اندروید اوریو داشته باشند و از مزیت های تجربه کاربری آن برخوردار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m.Alidoost
    m.Alidoost | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    تو کمپین سامسونگ با جایزه ۳ تا نوت ۸ شرکت کنید: https://goo.gl/Z2MtbP

  • reza sm
    reza sm | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    اندورید ؟

مطالب پیشنهادی