ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروی بدون راننده Lyft
تکنولوژی

امکان سفر با خودروهای بدون راننده Lyft در بوستون میسر شد

کمپانی Lyft بالاخره موفق شد سرویس اشتراک خودروهای بدون راننده اش را به صورت پایلوت در محله Seaport شهر بوستون راه اندازی کند. خودروهای بدون راننده این شرکت را استارت آپ NuTonomy توسعه داده است. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

کمپانی Lyft بالاخره موفق شد سرویس اشتراک خودروهای بدون راننده اش را به صورت پایلوت در محله Seaport شهر بوستون راه اندازی کند. خودروهای بدون راننده این شرکت را استارت آپ NuTonomy توسعه داده است.

البته خودروهای مورد استفاده کاملاً بدون راننده نیستند. بلکه فردی همواره پشت فرمان حاضر خواهد بود تا در صورت بروز هرگونه اشکال بتواند کنترل اوضاع را در دست بگیرد. با این همه باید این پیشرفت را یک موفقیت بزرگ برای Lyft به حساب آورد. به خصوص که اصلی ترین رقیبش یعنی اوبر این روزها درگیر حواشی بسیار است.

یکی از مدیران ارشد NuTonomy به همین مناسبت در مصاحبه ای گفته: «شراکت ما با Lyft در این طرح دو هدف عمده را دنبال می کند. نخست این که آغاز چنین برنامه ای به مردم عادی کمک می کند که با خودروهای بدون راننده و تاثیری که آنها بر زندگی ایشان به جای خواهد گذاشت آشنا می شوند. هدف دوم جمع آوری بازخورد راننده های احتیاطی از نحوه عملکرد سامانه خودران ماست که می تواند در آینده بسیار مفید و کاربردی باشد.»

استارت آپ مذکور برنامه ای مشابه را نیز با کمپانی «Drive.ai» آغاز کرده تا بتواند یک سامانه تاکسی های خودران را در شهر سانفرانسیسکو راه اندازی نماید. این شرکت همچنین به تازگی قرادادهایی را با فورد و وایمو نیز به امضا رسانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی