ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ می گوید معرفی گلکسی اس 9 در CES 2018 «بسیار نامحتمل» است

ماه گذشته میلادی شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه تازه ترین اعضای خانواده گلکسی اس سامسونگ، اندکی زودتر از موعد همیشگی و در جریان نمایشگاه CES 2018 ماه ژانویه معرفی می شوند. با این همه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

ماه گذشته میلادی شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه تازه ترین اعضای خانواده گلکسی اس سامسونگ، اندکی زودتر از موعد همیشگی و در جریان نمایشگاه CES 2018 ماه ژانویه معرفی می شوند. با این همه سامسونگ اخیراً در بیانیه ای تازه، خط بطلانی روی این شایعات کشیده و می گوید که چنین اتفاقی «بسیار نامحتمل» است.

با توجه به این موضوع، حالا منطقی خواهد بود که تصور کنیم گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در ماه فوریه و در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 معرفی خواهند شد: همایشی که پیشتر میزبان گلکسی اس 5، اس 6 و اس 7 بوده است. البته این موضوع را هم نباید فراموش کرد که گلکسی اس 8 طی مراسمی جداگانه در ماه مارس 2017 معرفی شد و شاید سامسونگ مجدداً دست به حرکتی مشابه بزند.

حالا منطقی خواهد بود که تصور کنیم گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در ماه فوریه و در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 معرفی خواهند شد

علی رغم نامحتمل بودن عرضه زودهنگام گلکسی اس 9 نسبت به مدل های قبلی، کماکان در خبرها می خوانیم که پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالاً به اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر مجهز نیست و علت این موضوع، آماده شدن تکنولوژی مورد نیاز در نیمه دوم سال 2018 ذکر می شود.

اگرچه عدم معرفی گلکسی اس 9 در نمایشگاه CES 2018 ممکن است باعث ناامیدی مشتریان سامسونگ شود، اما شنیده ها حاکی از آن هستند که سامسونگ از فرصت خود در این نمایشگاه برای معرفی موبایل تاشو و بسیار مورد انتظار Galaxy X استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    galaxy x اسمشم اسکی رفته

  • ali zade
    ali zade | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    کسی اصلا منتظر محصول تکراری سامسونگ نبود، وه فرقی کردی اخه

  • ajamali95
    ajamali95 | ۱۶ آذر ۱۳۹۶

    خخخ تلويحا

مطالب پیشنهادی