ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ شورش در شهر

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Streets of Rage: Classic

بالاخره یکی از بهترین عناوین کنسول سگا جنسیس راهش را به سرویس Sega Forever پیدا کرد؛ Streets of Rage نام غیر آشنایی برای بازیکن ها قدیمی نیست. عنوانی که با وجود بخش دو نفره، طراحی خوب مراحل، گیم پلی جذاب و البته گرافیک جذابش توانست خاطرات کودکی خیلی از گیمرها را تشکیل دهد. بازی داستان تبدیل شهری آرام به محلی برای خلاف کاران را روایت کرده و حالا در نقش یکی از سه شخصیت بازی که هر کدام قابلیت های متفاوت خود را دارند باید به نبرد با آنان بپردازید.

Streets of Rage: Classic

Streets of Rage: Classic

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 133 / 41 مگابایت زبان:

Reigns: Her Majesty

قسمت اول Reigns به خاطر تجربه متفاوتی که از سلطنت ارائه می داد موفق شد یکی از بهترین های 2016 لقب گرفته و بین برترین بازی های موبایل پارسال دیجیاتو نیز قرار بگیرد. بیش از یک سال از عرضه این عنوان می گذرد و در هفته ای که گذشت شاهد انتشار قسمت دوم Reigns با نام Her Majesty بودیم. عنوانی که جای پادشاه، نقش ملکه را به بازیکن داده و حالا در لباس او باید تصمیماتی را بگیرید.

مشابه گذشته، گیم پلی Reigns: Her Majesty ترکیبی از سبک Text Based و بازی های کارتی است. بعد از هر اتفاق، بازی دو کارت [در واقع همان تصمیماتی که باید بگیرید] به بازیکن نشان داده و با انتخاب آن ها باید سرنوشت کشور و مردم را رقم بزنید. البته با توجه به اینکه در اینجا ملکه هستید، چالش های بیشتری را پیش رو خواهید داشت. با استناد به بررسی ها، به نظر می رسد که Her Majesty توانسته موفقیت های نسخه پیشین را تکرار کند.

Reigns: Her Majesty

Reigns: Her Majesty

سازنده: Devolver Digital قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 184 / 95 مگابایت زبان:

Hero Hunters

استودیوی Hothead Games سال پرکاری را پشت سر گذاشت. آن ها ابتدا ادامه سری معروف و اکشن Kill Shot را عرضه کردند و سپس کلونی از روی کلش رویال با نام Mighty Battle ساختند که اتفاقا با بازخوردهای مثبتی هم رو به رو شد. حالا هم نوبت به Hero Hunters رسیده تا پرونده امسال این توسعه دهنده را ببندد. بازی عنوانی سوم شخص و Cover Based همانند Cover Fire است.

یعنی در نقش شخصیت خود باید پشت سنگرها امان گرفته و از آنجا به دشمنان شلیک کنید. البته بزرگترین تفاوت Hero Hunters با عناوین مشابه، به تمرکز بازی روی بخش چند نفره بر می گردد. در بازی می توانید به صورت تکی یا تیمی به رقابت با بقیه بازیکن ها پرداخته و آن ها را شکست دهید. گرافیک جذاب همانند بقیه ساخته های Hothead Games، شوتر روان و وجود کاراکترهای گوناگون با قدرت های فراوان از جمله المان های مثبت این عنوان به شمار می روند.

Hero Hunters

Hero Hunters

سازنده: Hothead Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 107 / 93 مگابایت زبان:

Escape Team

Escape Team نه تنها جالب ترین عنوان لیست، بلکه یکی از متفاوت ترین ایده ها را بین بازی های موبایل دارد. برای تجربه این بازی فقط تلفن هوشمندتان کافی نبوده و نیازمند یک کاغذ و قیچی نیز هستید. گیم پلی Escape Team بدین صورت است که ابتدا با رفتن به وب سایت www.escape-team.com باید ماموریت خود را روی کاغذ کشیده یا چاپ کنید. سپس اپلیکیشن را اجرا نموده و با توجه به دستورات گفته شده و پیاده سازی آن ها روی کاغذ باید بمب را خنثی کرده یا یک هواپیما را از سقوط نجات دهید؛ بستگی به ماموریتی که انتخاب می کنید دارد.

Escape Team

Escape Team

سازنده: Hemmert UG قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 89.6 / 61 مگابایت زبان:

Turretz : Planetz

این هفته عنوانی از کچ اپ نداریم و به جایش تصمیم گرفتیم به یکی از ساخته های جدید استودیوی 111%، سازنده عناوین Karl و TiKiTaKa، بپردازیم. در Turretz : Planetz بازیکن کنترل یک سفینه فضایی جنگی را داشته و باید با شلیک به دشمنان سعی کند بیشترین رکورد ممکن را بزند. بخش سخت ماجرا هم اینجاست که سفینه به دور خودش چرخیده و تیر می زند. در واقع شما تنها کاری که باید انجام دهید، حرکت آن بوده و نشانه گیری و تیراندازی به عهده خود وسیله است. اگر یک تجربه آرکید متفاوت می خواهید، قسمت دوم Turretz گزینه خوبی به حساب می آید.

Turretz : Planetz

Turretz : Planetz

سازنده: 111% قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 84 / 21 مگابایت زبان:

Portal Knights

در هفته گذشته یکی دیگر از بازی های موفق رایانه های شخصی برای اسمارت فون ها پورت شد. پورتال نایتس شباهت زیادی به عنوان ماینکرافت دارد. یعنی همانند آن باید با وسیله های مختلف، چیزهایی که می خواهید را ساخته و در برابر دشمنان از خود محافظت کنید. اما تفاوت بزرگ بازی با دیگر عناوین مشابه، پر رنگ تر بودن المان های نقش آفرینی آن است.

بنابراین جدا از ساخت و ساز ساختمان، زره، اسلحه و ترکیب آیتم های مختلف، می توانید به جستجوی محیط پرداخته و با دشمنان بجنگید. ضمن اینکه اینکه قابلیت مبارزه با بقیه بازیکن های بازی یا همراهی با آن ها را نیز دارید. پورتال نایتس به خاطر جهان بزرگ، گرافیک خوب و ترکیب جالب سبک ساخت و ساز با المان های نقش آفرینی توانست یکی از بهترین بازی های آنلاین 2016 روی پی سی لقب بگیرد.

Portal Knights

Portal Knights

سازنده: 505 Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1370 / 507 مگابایت زبان:

Badland Brawl

جدیدترین قسمت سری محبوب Badland را می توانیم متفاوت ترین عنوان این مجموعه بنامیم. مشابه گذشته، گیم پلی Badland Brawl مشابه گذشته مبتنی بر فیزیک است اما بازی با سبک کارتی ترکیب شده و به کمک شخصیت های خود باید به یک نبرد دو نفره آنلاین بروید. جدا از استفاده از قوانین فیزیک، بزرگترین تفاوت ساخته Frogmind با دیگر عناوین کارتی به چگونگی گذاشتن کاراکترها در محیط بر می گردد.

برای استفاده از بعضی شخصیت ها، باید همانند انگرزی بردز آن ها را تا جایی [حداکثر نیمه پایانی زمین خود] که می خواهید  پرتاب کنید. سپس خودش ادامه مسیر را می رود. Badland Brawl فعلا به صورت محدود برای فنلاند انتشار یافته و امیدوارم بلایی که بر سر ساخته جدید سوپرسل یعنی Brawl Stars آمده دوباره برای اثر Frogmind تکرار نشود. با وجود اینکه چندماه از عرضه نسخه سافت لانچ Brawl Stars می گذرد ولی این عنوان همچنان برای اندروید منتشر نشده است.

Badland Brawl

Badland Brawl

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 97.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی