ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات Coffeena؛ کافه گردی با تلگرام

هیچ چیز به اندازه یک فنجان قهوه گرم پس از یک روز فشرده و پراسترس کاری نمی چسبد. اینطور نیست؟ اینکه بعد از تمام مسائلی که در طی روز با آن ها سر و کله ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

هیچ چیز به اندازه یک فنجان قهوه گرم پس از یک روز فشرده و پراسترس کاری نمی چسبد. اینطور نیست؟ اینکه بعد از تمام مسائلی که در طی روز با آن ها سر و کله زده ایم، به یک کافی شاپ با کیفیت برویم و در آنجا یک ساعت با فنجان قهوه خود خلوت کنیم. حتی فکرش هم آرامش بخش است.

با این حال، پیدا کردن یک کافی شاپ خوب همیشه کار چندان آسانی نیست. اغلب باید کلی از این و آن سوال بپرسیم تا بتوانیم یک محیط آرامش بخش و دنج پیدا کنیم. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند.

امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات coffeenabot@ را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که برای کافه گردی و پیدا کردن نزدیک ترین کافی شاپ ها یک ابزار کاربردی به حساب می آید. Coffeena یک ربات بسیار ساده است که می توان از آن به عنوان یک جستجوگر کافی شاپ یاد کرد.

به کمک این ربات ساده، می توانید نزدیک ترین کافی شاپ ها را پیدا کنید، از منوها مطلع شوید و اطلاعات تماس شان را به دست آورید. کار کردن با Coffeena نیز بسیار سر راست و ساده است. تنها کافیست نام کافه ای که به دنبالش هستید را جستجو کنید.

سپس Coffeena در کسری از ثانیه چندین نتیجه مرتبط در اختیارتان قرار می دهد که می توانید با فشردن کلید آن ها، به تمام اطلاعات کافی شاپ انتخاب شده دست پیدا کنید. البته متاسفانه Coffeena در جستجوی کافی شاپ ها کمی مشکل دارد.

جستجوهایش همیشه دقیق نیستند و اغلب آن نتایجی که به دنبالش هستیم را ارائه نمی دهد. با این حال ربات مذکور یک ویژگی جالب را در خود جای داده که تا اندازه ای روی این نقص ساده سرپوش می گذارد. به کمک این ویژگی، می توان با ارسال لوکیشن های مختلف به Coffeena، از تمام کافی شاپ های خوب آن منطقه با خبر شد.

خوشبختانه Coffeena در این بخش عملکرد بهتری از خود نشان می دهد و نتایج دقیق تری در اختیار کاربر می گذارد. در کل Coffeena با تمام مشکلاتش، ربات کاربردی و خوبی است. نواقصی دارد اما با یک پشتیبانی خوب به مرور حل می شوند. به همین منظور باید ببینیم که در آینده تیم طراح Coffeena چه برنامه هایی برای این ربات در سر دارند.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohsen Rahimpour
    Mohsen Rahimpour | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    سلام این سایت رو هم من دیدم جالبه .
    Rodiz.ir
    مثلا یه ربات داره که به مدیرای کانال کمک میکنه واسه پست هاشون دکمه لایک بذارن . یا زیر پست هاشون کامنت بذارن یا دکمه های شیشه ای

  • HiddenX
    HiddenX | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    کسی میتونه در مورد نوشتن ربات برای تلگرام کمکم کنه؟ یا کسی هست که تا الان رباتی نوشته باشه؟ تلگرام: hiddenx

مطالب پیشنهادی