ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین موبایل میان رده Mi Note 3 امتیاز 90 را در تست DxOMark دریافت کرد

شیائومی در سال های اخیر موبایل های میان رده قدرتمندی را به بازار عرضه کرده و یکی از آخرین نمونه های آن اسمارت فون Mi Note 3 که از تست های دشوار  DxOMark سربلند بیرون آمده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۳

شیائومی در سال های اخیر موبایل های میان رده قدرتمندی را به بازار عرضه کرده و یکی از آخرین نمونه های آن اسمارت فون Mi Note 3 که از تست های دشوار  DxOMark سربلند بیرون آمده است.

Mi Note 3 سه ماه پیش معرفی شده بود و اگر مشخصات آن را به یاد نمی آورید باید بگوییم که از یک دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی استاندارد و تله فتو با فوکس خودکار برخودار است .

سنسور اصلی به یک لنز واید 27 میلیمتری با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. از طرف دیگر سنسور دوم از یک لنز 52 میلیمتری با گشودگی دیافراگم f/2.6 بهره می برد که امکان زوم اپتیکال 2 برابری را فراهم کرده است.این دوربین به لطف فلش LED دو رنگ در مکان های با نور محدود نیز تصاویر با کیفیتی را ثبت می کند.

در پنل جلویی Mi Note 3 نیز شاهد یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسی هستیم که همراه با دوربین اصلی در تست های DxOMark موفق به دریافت 90 امتیاز شده اند.

با نگاهی به ریز امتیازات DxOMark متوجه می شویم که عملکرد این موبایل میان رده هنگام تصویربرداری بهتر از فیلمبرداری است، چرا که امتیاز آن در مورد اول 94 و در مورد مورد دوم 82 است.

بر این اساس دوربین Mi Note 3 از فوکوسی سریع و دقیق برخوردار است و تصاویر پرتره زیبایی را نیز ایجاد می کند. در شرایط نوردهی مناسب نویز چندانی به چشم نمی خورد اما در مکان های با نور محدود جزئیات تصویر تا حدودی محو می شوند.

این موبایل میان رده ممکن است از بهترین دوربین در بین اسمارت فون ها برخوردار نباشد، اما امتیاز بالای آن در تست DxOMark نشان می دهد که با در نظر گرفتن قیمت، گزینه مناسبی برای عاشقان عکاسی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • ARMTIN
    ARMTIN | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    تو زوم و بوکه امتیاز 50 کسب کردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی