ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از The Last of Us: Part II منتشر شد؛ تاریک ترین انحصاری سونی

سرانجام و در جریان رویداد 2017 PlayStation Experience و در پنل اختصاصی مربوط به یکی از مورد انتظارترین بازی های سال آینده یعنی The Last of Us: Part II، سازندگان این اثر در استودیو ناتی داگ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

سرانجام و در جریان رویداد 2017 PlayStation Experience و در پنل اختصاصی مربوط به یکی از مورد انتظارترین بازی های سال آینده یعنی The Last of Us: Part II، سازندگان این اثر در استودیو ناتی داگ اطلاعات تازه ای را در رابطه با آن منتشر کردند.

در طول این رویداد، نیل دراکمن کارگردان، هیلی گراس نویسنده، تروی بیکر و اشلی جانسون صداگذاران The Last of Us: Part II برای بحث با خبرنگاران در رابطه با این بازی حضور داشتند.

نیل دراکمن کارگردان بازی به این نکته اشاره کرده است که هیچ کدام از شخصیت های اصلی یعنی الی و جوئل در امنیت نخواهند بود و ممکن است مرگ و تهدیدات جدی آن ها را در معرض خطر قرار دهد.

اشاره به جوئل از سوی کارگردان این بازی به این معنا بوده که ممکن است تئوری هایی که بسیاری مبنی بر کشته شدن این شخص در قسمت پیشین داشتند، اشتباه از آب در آمده یا این شخصیت حداقل در فصل های اول بازی زنده خواهد بود.

گراس نویسنده بازی که پیش از این، بیشتر روی برنامه های تلویزیونی کار کرده بود و قسمت جدید The Last of Us اولین تجربه او در نویسندگی یک بازی محسوب می شود، از علاقه خود به نوشتن داستان این اثر گفت و به این نکته اشاره کرد که خود او نیز از هواداران قسمت اول این سری بوده است.

او پس از قبول مسئولیت نویسندگی این بازی در همان ابتدای کار به همسر خود گفت که شخصیتی باردار در The Last of Us: Part II حضور خواهد داشت و البته هنوز هیچ اطلاعات خاصی در رابطه با هویت این شخصیت به طور کامل منتشر نشده است. بنابر تریلر قبلی بازی که در ماه گذشته منتشر شد، بسیاری مادر الی را این شخصیت می دانند.

صداگذاران بازی نیز که مسئولیت آن ها طی هفته گیم پاریس مشخص شده بود، به روی صحنه آمده و حرف های تازه ای در رابطه با شخصیت هایی که وظیفه صداگذاریشان را بر عهده دارند، گفتند.

یان الکساندر در نقش لو، ویکتوریا گریس در نقش یارا و لورا بیلی در نقش زن بارداری که به احتمال زیاد همان مادر الی است، تیم صداگذاری بازی را تشکیل خواهند داد. شخصیت یارا 16 سال و لو در طول بازی 13 ساله خواهد بود.

لازم به ذکر است که این افراد، اولین تجربه خود برای ایفای نقش در یک بازی ویدیویی را در The Last of Us: Part II تجربه خواهند کرد. یارا و لورا همچنین نسبت خونی با یکدیگر داشته و از همین رو سعی شده است تا صداگذاری و پیاده سازی این شخصیت ها در طول بازی، این حس را به خوبی به مخاطبان القا کند.

با وجود آن که در تریلر هفته گیم پاریس بازی شاهد صحنه های خشنی بودیم که در آن یکی از شخصیت های بازی توسط گروهی در حال اعدام شدن بود، اما به گفته نیل دراکمن تمام صحنه های این عنوان با چنین خشونتی دنبال نشده و درطول تجربه The Last of Us: Part II با صحنه های آرام تری نیز روبرو خواهیم شد.

همچنین آقای دراکمن کارگردان بازی، به این نکته اشاره کرد که محوریت اصلی داستان بازی روی مبحث عدالت بوده و در طول داستان آن شاهد افرادی خواهیم بود که برای پیاده سازی عدالت رفتار های خاکستری از خود نشان خواهند داد و به طور مطلق خوب یا بد نخواهند بود.

برای مثال دراکمن به این نکته اشاره کرد که ما در طول آخرین تریلر بازی که در هفته گیم پاریس منتشر شد، لو و یارا را میبینیم که فرقه مذهبی خاصی را ترک کرده و با فردی متحد شده اند که پیش از این دشمن آن ها محسوب می شد. هیچ کدام از گروه ها و فرقه های حاضر در بازی به طور مطلق خوب یا بد نخواهند بود و در طول داستان شاهد واکنش های بعضاً خوب یا بد از آن ها خواهیم بود.

پیش بینی طرفداران این بازی مبنی بر روایت داستان The Last of Us: Part II در شهر سیاتل درست از آب در آمده و طبقه گفته کارگردان این اثر، بیشتر وقایع بخش داستانی در همین شهر اتفاق خواهد افتاد.

همچنین به نظر می رسد که قرار نیست تا زمان انتشار بازی، اطلاعات جدیدی از بخش داستانی آن منتشر شود و تنها و طبقه گفته کارگردان این اثر، روایت داستان در The Last of Us: Part II نسبت به قسمت قبلی متفاوت بوده و همین موضوع ممکن است باعث شود تا بسیاری از کسانی که با نسخه اول بازی ارتباط برقرار کردند، به قسمت دوم چنین حسی نداشته باشند و گویا نیل دراکمن نیز مشکلی با این موضوع ندارد.

طبق نظر او بازی ساز باید به آن چیزی که در ذهن خود می گذرد، ایمان داشته و به آن عمل کند و شاید به همین دلیل است که استودیو موفق ناتی داگ برای همیشه به تولید اثرهای داستان محور با تمرکز روی دنیای واقعی ادامه خواهد داد.

در ادامه او همچنین به دلایل موفقیت قسمت اول از این مجموعه پرداخت. به گفته دراکمن، در The Last of Us شاهد افرادی با کاراکترهای عادی نبودیم و پیچیدگی هایی که در شخصیت کاراکترهای این بازی وجود داشت، باعث ارتباط بیشتر طرفداران با آن ها شده بود.

به گفته دراکمن، رفتار جوئل و الی و مشکلاتی که در طول داستان بازی با آن ها دست و پنجه نرم می کند، شخصیت این دو نفر را تغییر داده و همین موضوع به جذابیت های داستانی قسمت اول این سری، افزوده است.

همچنین آقای دراکمن در انتها به این نکته اشاره کرد که نمایشی از بخش گیم پلی بازی در طول رویداد E3 2018 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۲۰ آذر ۱۳۹۶

    اگه بازیش جوری باشه مثل gta v بین ۳ تا شخصیت سویچ کنی خیلی عالی میشه نسخه قبلیشو خیلی وقته تموم کردم یادم نیست اینجوری بود یا نه ولی فکر کنم یه جاهایی میشد روی الی سویچ کنی

  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۱۹ آذر ۱۳۹۶

    آره تاریک. حتما

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۲۰ آذر ۱۳۹۶

      معلومه از مریدان اسپنسری?

مطالب پیشنهادی