ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سرفس فون مایکروسافت یک موبایل تاشو است؟

حدود دوسال از کناره گیری مایکروسافت از حوزه سخت افزار موبایل می گذرد و از آن زمان این کمپانی بر توسعه ویندوز 10 و اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف تمرکز کرده است. آخرین اسمارت فون ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۱

حدود دوسال از کناره گیری مایکروسافت از حوزه سخت افزار موبایل می گذرد و از آن زمان این کمپانی بر توسعه ویندوز 10 و اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف تمرکز کرده است.

آخرین اسمارت فون هایی که مایکروسافت به بازار عرضه کرد لومیا 950 و 950 اکس ال بودند که از سخت افزاری قدرتمند بهره می بردند، حالا اما پتنت های جدیدی از مایکرسافت منتشر شده که حاکی از  طراحی موبایل تاشوی جدیدی است که احتمالا «سرفس فون» نام دارد. در این پتنت ها روش های مختلفی برای نحوه کار دوربین در یک موبایل تاشو شرح داده شده است. در یکی از آنها لنز دوربین روی یکی از دو نیمه و ماژول  عکسبرداری روی نیمه دیگر نصب می شود.

زمانی که موبایل بسته می شود، دو نیمه آن از طریق یک اتصال مغناطیسی به هم متصل می شوند. در پتنتی دیگر چگونگی پنهان شدن ماژول دوم هنگام باز شدن موبایل توضیح داده شده است.علاوه بر این پتنت ها، کمپانی ساکن ردموند اخیرا یک آگهی را برای استخدام متخصصین چیپست های کوالکام و اینتل منتشر کرده است که ممکن است دلیل آن تعبیه این چیپست ها در موبایل مذکور باشد.

از طرف دیگر چندی پیش یکی از کاربران توییتر فعال در زمینه درز اخبار مایکروسافت، از ارجاع به اپلیکیشنی ناشناخته به نام «Journal» در نرم افزار Whiteboard مایکروسافت خبر داده که در آن از عباراتی مانند صفحه راست و صفحه چپ استفاده شده و ممکن است منظور از آن همان صفحات دوگانه سرفس فون باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی