ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فهرست ساعت های هوشمند دریافت کننده اندروید اوریو را منتشر کرد

هفته گذشته بود که انتشار آپدیت اوریو برای پوشیدنی های اندرویدی آغاز شد، اما از آن زمان تا کنون فهرست دیوایس هایی که قرار است آن را دریافت کنند به طور دقیق مشخص نبوده است. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۵۰

هفته گذشته بود که انتشار آپدیت اوریو برای پوشیدنی های اندرویدی آغاز شد، اما از آن زمان تا کنون فهرست دیوایس هایی که قرار است آن را دریافت کنند به طور دقیق مشخص نبوده است. خوشبختانه گوگل ساعاتی پیش از فهرست کامل ساعت های هوشمند دریافت کننده این آپدیت رونمایی کرد.

در میان دیوایس های این فهرست نام های مشهوری مثل Fossil Q Venture، LG Watch Sport، Louis Vuitton Tambour، Michael Kors Sofie و Montblanc Summit به چشم می خورد که می توانید اندروید اوریو را همین حالا برایشان دانلود کنید.

اما یک سری ساعت های هوشمند این به‌روزرسانی را کمی دیرتر دریافت می کنند. گوگل فهرست این دیوایس ها را هم در جدول جداگانه ای منتشر کرده که در ادامه اسکرین شات آن را مشاهده می کنید:

از بین ساعت های هوشمندی که هنوز آپدیت اوریو را دریافت نکرده اند می توان به مدل های مطرحی مثل هوآوی واچ ۲ و ال جی واچ استایل اشاره کرد. تاریخ عرضه اندروید اوریو برای هیچ کدام از دیوایس های بالا هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 123456
    123456 | ۲۰ آذر ۱۳۹۶

    هر چي فكر مي كنم هيچ دليلي براي خريد ساعت هوشمند نمي بينم

مطالب پیشنهادی