ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوقلوهای Winklevoss: ارزش بیت کوین ۲۰ برابر می شود

Cameron Winklevoss که تصور می شود در زمره دارندگان بیت کوین، یکی از ثروتمندترین ها باشد، اخیرا پیش بینی کرده که این پول مجازی به ارزشی به مراتب بالاتر از میزان فعلی اش می رسد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

Cameron Winklevoss که تصور می شود در زمره دارندگان بیت کوین، یکی از ثروتمندترین ها باشد، اخیرا پیش بینی کرده که این پول مجازی به ارزشی به مراتب بالاتر از میزان فعلی اش می رسد و ما تازه در ابتدای راه هستیم.

طبق گفته Winklevoss همزمان با تغییر نگرش سرمایه گذاران نسبت به بیکوین و آشکار شدن برتری های آن نسبت به طلا، ارزش این پول نیز به بیست برابر رقم فعلی اش خواهد رسید.

همانطور که قبلا در خبرها خواندید عقد نخستین «قرارداد آتی» بیت کوین در گروه بورس شیکاگو قیمت این ارز دیجیتالی را به یکباره افزایش داد که این مساله بسیاری را دچار تشویش و دلهره کرد البته نه Winklevoss.

او که حالا ۳۶ سال دارد از جمله افرادی است که در شکل گیری فیسبوک نقشی کلیدی را ایفا نموده و بخشی از ثروتی که به این خاطر نصیبش شد را روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد و از آن زمان به بعد تمام تلاش خود را به کار گرفت تا موافقت های حقوقی برای ارائه نوعی ابزار معامله بیت کوین را کسب نماید.

به گفته وی مدتی است که سرمایه گذاران روی این مساله اتفاق نظر پیدا کرده اند که بیت کوین (پولی که کامپیوترها با انجام محاسبات پیچیده استخراج می کنند) هم قابل حمل تر است و هم اینکه نسبت به یک فلز گرانبها نظیر طلا تقسیم پذیر تر.

او در ادامه گفت:

ما باور داریم که بیت کوین به نوعی اعتبار  طلا را از بین می برد و ارزش این پول مجازی به ۱۰ تا ۲۰ برابر رقم فعلی می رسد.

کامرون و برادر دوقلویش تایلر در سال ۲۰۱۳ اظهار نمودند که حدودا یازده میلیون دلار بیت کوین دارند. اگر آنها همچنان پول دیجیتالی خود را نگه داشته باشند با یک حساب سر انگشتی ثروت شان احتمالا به رقم ۱.۷ میلیارد دلار رسیده است. بعد از بررسی دیگر دارایی های احتمالی این دو برادر نیز برخی اینطور اعلام نمودند که هرکدامشان احتمالا یک میلیارد دلار ثروت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • H B
    H B | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    ارزهای دیجیتال ارزش ذاتی ندارن و دلیل بالا رفتن قیمتشون هیچ چیزی نیست مگر جو روانی که امثال این آقایون ایجاد کردن. شرایط داره دقیقا میشه مثل گولدکوییست و شرکتهای هرمی که برای ما ایرانیها آشناست. تازه واردها به امید کسب سود همچنان وارد میشن ولی این سیستم تا ابد نمی تونه ادامه پیدا کنه کافیه برای یکی دو ماه سود قطع و یا کم بشه اونوقته که خیلی ها فروشنده میشن و حباب می ترکه. البته کسانیکه پشت قضیه هستن از ثروت زیادی که دارن حسابی استفاده کردن و مثل یه بازی جوری نوسانات رو دستکاری می کنن که این نقطه رو به تاخیر بندازن.

  • ani bibi
    ani bibi | ۲۱ آذر ۱۳۹۶


    یکی از بهترین روش های درآمد توسط بیت کوین رو این سایت داره من خودم با کمی وقت گذاشتن و با توجه به افزایش قیمت بیت کوین که همچنان داره میره بالا، کلی سود کردم خواستید امتحان کنید با توجه به قیمت بیتکوین ارزش داره کمی وقت گذاشتن https://goo.gl/1ZHmjQ

  • پوریا مقدسی
    پوریا مقدسی | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    نقشه خودشه میخواد با این کار،تقاضا رو بالا ببره،و در نتیجه،خودش پولدارتر شه،همین،این حباب در آینده ای نزدیک قراره منفجر بشه،بی شک ،و خیلی ها ضر های بزرگی میکنن

مطالب پیشنهادی