ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه «اتحاد ۹۹» برای توسعه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران اعلام شد

در آستانه انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای‌ تهران، «اتحاد ۹۹» نشست خبری را با تاکید بر اصلاح و توسعه ساختار این سازمان برگزار نمود. اتحاد ۹۹ با حضور ۲۱ عضو با ترکیبی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۱

در آستانه انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای‌ تهران، «اتحاد ۹۹» نشست خبری را با تاکید بر اصلاح و توسعه ساختار این سازمان برگزار نمود. اتحاد ۹۹ با حضور ۲۱ عضو با ترکیبی از سه شاخه شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مشاورین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با شعار «صنف متحد، سازمان مطالبه‌گر، پیش به سوی اقتصاد دیجیتال» برای حضور در انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره این سازمان اعلام موجودیت کرد.

«محمدباقر اثنی‌عشری»، مدیرعامل موسسه پرسش (پویندگان راز ستاره شمال) درباره برنامه‌های اتحاد ۹۹ در صورت پیروزی در انتخابات گفت: «ما معتقدیم درهر کدام از چهار دوره گذشته کارهای خوبی انجام شده است و این اتحاد بنا دارد ضمن تایید تمامی آن اقدامات مثبت به دنبال ایجاد تحول در سازمان باشد».

لیست نامزدهای اتحاد ۹۹.

به گفته اثنی عشری سازمان نظام صنفی ۱۲ سال پیش و بر اساس مقتضیات آن زمان ایجاد شده است و با توجه به تغییر و تحولاتی که در این مدت در حوزه ICT کشور شاهد بوده‌ایم، این اتحاد معتقد است باید تغییرات ساختاری به‌ویژه در بخش دبیرخانه این سازمان متناسب با همین تحولات ایجاد شود.

«وحید صدوقی»، مدیرعامل همراه اول. «محمدباقر اثنی‌عشری»، مدیرعامل موسسه پرسش. «شهاب جوانمردی»، مدیرعامل فناپ.

«وحید صدوقی» مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در پاسخ به سوالی درباره علت حضور این نهاد تاثیرگذار در اتحاد ۹۹ گفت: «حضور بنده در این اتحاد بنا بر دعوت تعدادی از فعالان حوزه ICT انجام شده اما شخصا نیز معتقدم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ظرفیت‌ بسیار بالایی برای ایجاد تحول در این عرصه دارد. پس از سال‌ها فعالیت در بخش توسعه زیرساخت، اکنون ما در همراه اول به دنبال توسعه فضا به‌ویژه در زمینه اینترنت اشیا (IoT) هستیم تا به این ترتیب به حضور بیشتر فعالان ایران در حوزه‌های منطقه‌ای و جهانی نیز کمک کنیم».

اثنی عشری حضور «آذری جهرمی» در وزارت ارتباطات را فرصتی برای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای دانست بسیاری از چالش‌ها رفع شده و به توسعه توانمندی‌ها پرداخته شود. مدیرعامل موسسه پرسش همچنین عنوان کرد که در صورت پیروزی در این انتخابات، اتحاد ۹۹ تصمیم دارد تغییراتی ساختاری را در بخش دبیرخانه اعمال کند تا رابطه‌ای دوطرفه و مداوم با اعضای سازمان و رسانه‌ها ایجاد گردد.

در پاسخ به سوالاتی درباره آینده کسب‌وکارهای نوپا و حضور آنها در عرصه تصمیم‌سازی سازمان، اعضای اتحاد ۹۹ اعلام کردند در صورت پیروزی از تمامی کسب‌و‌کارهایی که به دلایل مختلف به دنبال ایجاد نهادهای مستقل هستند دعوت خواهند کرد تا چنین نهادهایی را به شکل کمیسیون‌های زیرمجموعه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ایجاد کنند و قول دادند این سازمان تمامی حمایت‌های قضایی و حقوقی لازم را برای تقویت آنها انجام خواهد داد. با توجه به جایگاه ویژه این سازمان که حکم ریاست سازمان کشور آن توسط رئیس جمهور امضا می‌شود، چنین حمایت‌هایی می‌تواند بسیاری از چالش‌های قانونی را از مسیر رشد نهادهای مرتبط با کسب‌وکارهای نوپا حذف کند.

اعضای این اتحاد در انتها اعلام کردند: «ما معتقدیم سازمان خانه تمامی فعالین حوزه ICT است و لذا از تمامی کسانی که به دلایل و اشکال مختلف در دوره‌های قبلی از این سازمان متفرق شده و یا همکاری رو به افولی با آن داشتند دعوت می‌کنیم دوباره به این سازمان برگشته و سطح همکاری‌های خود را ارتقا دهند زیرا اعتقاد راسخ داریم که با جدایی هیچ هدفی برآورده نخواهد شد.»

گروه انتخاباتی اتحاد ۹۹ با حضور جدی اعضای هیات مدیره یا مدیران عامل شرکت‌هایی همچون کافه‌بازار و دیجی‌کالا، همراه اول و آسیاتک، فناپ و توسن، پویا ، برید سامانه نوین قصد دارد در انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در روز هفتم دی ماه شرکت کند. لیست کامل اعضا و اهداف و برنامه‌های این اتحاد روی وبگاه رسمی آن به آدرس اینترنتی www.etehade99.com و کانال تلگرامی این گروه به @etehade99 قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی