ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

حالا می توانید هشتگ ها را هم در اینستاگرام دنبال کنید

یکی از قابلیت های خوب اینستاگرام که بسیاری از کاربران انتظارش را می کشیدند، بالاخره ساعاتی پیش از فاز آزمایشی خارج شد و در اختیار عموم کاربران قرار گرفت. قابلیت دنبال کردن هشتگ ها که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۴

یکی از قابلیت های خوب اینستاگرام که بسیاری از کاربران انتظارش را می کشیدند، بالاخره ساعاتی پیش از فاز آزمایشی خارج شد و در اختیار عموم کاربران قرار گرفت. قابلیت دنبال کردن هشتگ ها که حدودا یک ماه مراحل تست را پشت سر گذراند به کاربران این امکان را می دهد که هشتگ ها را مثل یک حساب کاربری دنبال کنند.

این قابلیت می تواند بسیار مفید و کاربردی ظاهر شود، چرا که با دنبال کردن یک هشتگ می توانید افراد جدیدی بیابید که درباره سوژه های مورد علاقه تان پست می فرستند.

از طرف دیگر دنبال کردن هشتگ این مزیت را به همراه دارد که برای پیگیری یک موضوع خاص، نیازی به مرور جداگانه پست های یک حساب کاربری نخواهید داشت.

برای دسترسی به این قابلیت کافیست هشتگ دلخواه تان را در بخش جستجوی اینستاگرام بنویسید یا این که به سادگی روی یک هشتگ اشاره کنید. در این حالت گزینه ای نمایان خواهد شد که امکان دنبال کردن آن هشتگ مشخص را به شما می دهد.

به گفته اینستاگرام، دنبال کردن یک هشتگ فقط بهترین و پر بازدیدترین پست های مرتبط به آن را برایتان به نمایش در می آورد، بنابراین لازم نیست که بابت شلوغ شدن و به هم ریختن فید کاربری تان نگران باشید.

همچنین اگر حساب کاربری تان عمومی نیست، فقط دنبال کنندگان تان متوجه می شوند که چه هشتگ هایی را دنبال می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بابک
    بابک | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    این قابلیت چندین سال پیش توی Tumblr بود. قابلیت مفیدیه

مطالب پیشنهادی