ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از سه اپلیکیشن آزمایشی جدید برای عکاسی رونمایی کرد

بیش از دو میلیارد تلفن هوشمند در سراسر دنیا وجود دارد که تقریبا همگی از یک دوربین بهره می برند. گوگل با توجه به این موضوع تصمیم گرفته که با انتشار سه اپلیکیشن آزمایشی برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

بیش از دو میلیارد تلفن هوشمند در سراسر دنیا وجود دارد که تقریبا همگی از یک دوربین بهره می برند. گوگل با توجه به این موضوع تصمیم گرفته که با انتشار سه اپلیکیشن آزمایشی برای عکاسی از پتانسیل این دوربین ها بیشترین بهره ممکن را ببرد.

این سه اپ جزئی از برنامه appsperiments گوگل محسوب می شوند که از امروز رسما کار خود را آغاز کرده است. اپلیکیشن های جدید گوگل !Storyboard، Selfissimo و Scrubbies نام دارند و برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شده اند. در ادامه قابلیت های هر کدام از این اپلیکیشن ها را به طور جداگانه شرح می دهیم:

Storyboard

از نام اپلیکیشن پیداست که چه کاری انجام می دهد. استوری بورد که فقط برای اندروید منتشر شده، به شما اجازه می دهد که از یک صحنه به مدت چند ثانیه فیلمبرداری کنید تا از آن شش فریم انتخاب کرده و تصویری به سبک یک کمیک بوک یا استوری بورد تحویل تان بدهد.

اپلیکیشن انتخاب فریم را به طور خودکار انجام می دهد و می تواند 6 افکت مختلف را روی عکس های شما اعمال کند. اگر خروجی اپلیکیشن را دوست داشتید، می توانید در لحظه آن را ذخیره کنید و در غیر این صورت گزینه رفرش را بزنید تا یک استوری بورد جدید تحویل بگیرید.

به گفته گوگل 1.6 تریلیون احتمال مختلف برای ساخت عکس با این اپلیکیشن وجود دارد که می توانید امتحان شان کنید.

دانلود از گوگل پلی

!Selfissimo

سلفیسیمو برای iOS و اندروید منتشر شده و می تواند به طور خودکار از شما سلفی های سیاه و سفید بگیرد. کافیست برای اپ ژست گرفته و بی حرکت بمانید تا تصویر شما به طور خودکار ثبت شود.

سلفی های گرفته شده توسط اپلیکیشن را در نهایت می توانید به هم بچسبانید یا هر کدام را به طور جداگانه ذخیره کنید.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از اپ استور 

Scrubbies

آخرین اپلیکیشن آزمایشی گوگل که فقط برای iOS منتشر شده، به شما اجازه می دهد که فانتزی DJ بودن را در ویدیوها دنبال کنید. بدین صورت که با ضبط چند ویدیو، می توانید فقط با سوایپ به چپ و راست (مثل حرکات دست یک دی جی) آن ها را با هم ترکیب کرده و یک ریمیکس بسازید.

ضمنا امکان کم و زیاد کردن سرعت ویدیو و تغییر جهت حرکت آن را هم خواهید داشت. در نهایت با یک سوایپ دو انگشتی نیز قادر به ذخیره و اشتراک گذاری خروجی ها خواهید بود.

دانلود از اپ استور 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    چه ایده های خوبی

مطالب پیشنهادی