ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس می توانید اپلیکیشن های اپ استور را پیش خرید کنید

اپل امروز قابلیت ساده اما بسیار مفیدی را به اپ استور اضافه کرده است: این که بتوانید اپلیکیشن های دلخواه تان را پیش خرید کنید تا در لحظه انتشار، به طور خودکار در آی دیوایس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

اپل امروز قابلیت ساده اما بسیار مفیدی را به اپ استور اضافه کرده است: این که بتوانید اپلیکیشن های دلخواه تان را پیش خرید کنید تا در لحظه انتشار، به طور خودکار در آی دیوایس شما دانلود شوند.

به لطف این قابلیت، توسعه دهندگان می توانند 90 روز زودتر از تاریخ انتشار یک اپلیکیشن آن را در اپ استور به حالت پیش خرید درآورند. در این صورت کاربران قادرند با پرداخت هزینه و پیش خرید، مطمئن باشند که اپلیکیشن در لحظه انتشار به طور خودکار در موبایل شان دانلود و نصب خواهد شد.

توسعه دهندگان می توانند برای پیش خرید محصول خود از دو گزینه پیش خرید رایگان و پولی استفاده کنند. اگر هم قیمت اپلیکیشن طی دوره پیش خرید دچار تغییر شود، تا فرا رسیدن زمان دانلود اپلیکیشن هیچ هزینه ای از مشتریان مطالبه نخواهد شد.

شاید این قابلیت برای تمام اپلیکیشن ها کاربردی نباشد، اما پیش خرید برای بعضی اپ ها (خصوصا بازی های موبایل) می تواند مزایای زیادی به همراه داشته و توجهات بیشتری را به سوی آن ها جلب نماید.

بد نیست بدانید گوگل پلی چند سالی هست که قابلیت تقریبا مشابهی را به کاربران خود ارائه می کند. هر چند که بر خلاف اپل فقط از پس اطلاع رسانی انتشار اپلیکیشن ها بر می آید و از گزینه هایی مثل پرداخت هزینه و دانلود خودکار اپلیکیشن ها بی بهره است.

اپل امکان پیش خرید را از امروز برای تمام شاخه های اپ استور اعم از اپ استور iOS، macOS و حتی tvOS مهیا کرده تا بدین ترتیب تجربه یکپارچه ای از این قابلیت را در اکوسیستم محصولات خود برای مشتریانش به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    نمیشد از این پس رایگان دانلود کنیم
    ما ایرانیا چ گناهی کردیم ک نمیتونیم رایگان استفاده کنیم و نه میتونیم خرید کنیم

مطالب پیشنهادی