ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سفر روسیه برای جام جهانی، جایزه ویژه خرید MVM 315

شرکت مدیران خودرو، همزمان با اعلام شرایط فروش ویژه MVM 315 از سوی مدیران خودرو و در ادامه کمپین "هیجان جام ‌جهانی با مدیران خودرو" در فاز دوم این رویداد، طرح تشویقی و جایزه ویژه ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

شرکت مدیران خودرو، همزمان با اعلام شرایط فروش ویژه MVM 315 از سوی مدیران خودرو و در ادامه کمپین "هیجان جام ‌جهانی با مدیران خودرو" در فاز دوم این رویداد، طرح تشویقی و جایزه ویژه برای خریداران خودرو 315 تعیین شده است.طبق اعلام شرکت مدیران خودرو کلیه خریدارانی که از تاریخ 22 آذر تا 22 دیماه 96 اقدام به خرید خودرو 315 اسپرت اِکسِلِنت نمایند در قرعه ‌کشی جوایز این طرح تشویقی شرکت داده خواهند شد.

جوایز این طرح شامل سه سفر به روسیه برای حضور در جام جهانی برای سه خریدار خوش ‌شانس و 15 جایزه سرویس ادواری رایگان در طول یکسال خواهد بود.

این خودرو داراى موتور ۴ سیلندر به حجم 1497 اسب بخار است که مى تواند 107 اسب بخار قدرت و 140 نیوتون متر گشتاور تولید کند.از امکانات ام وی ام 315 اکسلنت اسپرت مى توان به چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ سوم ترمز، تنظیم صندلی جلو در 4 جهت، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک، تنظیم برقی آینه های جانبی، شیشه های بالابر برقی برای 4 درب، قابلیت پخش MP3، ورودی USB و AUX، مجهز به 6 بلندگو و کیسه هوا برای سرنشینان جلو اشاره کرد. علاقه مندان می ‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش و قرعه کشی به وب سایت رسمی شرکت مدیران خودرو مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mahtab Jahandar
    Mahtab Jahandar | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    چقدر زرنگید شما هر دستگاه یک امتیاز یعنی طرف برای 100 امتیاز مثلا 100 ماشین بخره خیلی مسخرست. تازه جایزشم چنگی به دل نمیزنه

مطالب پیشنهادی