ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپیکر هوشمند سامسونگ
تکنولوژی

در چند ماه آینده شاهد رونمایی از اسپیکر هوشمند سامسونگ خواهیم بود

مدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ حدود یک ماه قبل اعلام کرده بود که شرکتش در حال کار روی یک اسپیکر هوشمند است. حال خبرگزاری بلومبرگ مدعی شده که محصول فوق در آستانه نهایی شدن قرار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

مدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ حدود یک ماه قبل اعلام کرده بود که شرکتش در حال کار روی یک اسپیکر هوشمند است. حال خبرگزاری بلومبرگ مدعی شده که محصول فوق در آستانه نهایی شدن قرار داشته و در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ راهی بازار می شود.

مارک گورمن «Mark Gurman» گزارشگر بلومبرگ باور دارد که این گجت میزبان دستیار هوشمند اختصاصی سامسونگ یعنی بیکسبی (Bixby) خواهد بود و تمرکز اصلی در طراحی این بلندگو بر روی کیفیت صدای خروجی و کنترل ساده طیف گسترده ای از ابزارهای هوشمند خانگی قرار گرفته است.

به بیان دیگر، اسپیکر هوشمند سامسونگ قرار است نقش هاب را برای اکوسیستم اینترنت اشیای سامسونگ موسوم به «SmartThings» بازی کند. تمام دیوایس های متنوع کمپانی کره ای (از یخچال ها گرفته تا موبایل های هوشمند) قابلیت اتصال به بلندگوی هوشمند در دست تولید را خواهند داشت.

غول آسیایی دنیای تکنولوژی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد دستیار صوتی بیکسبی را در هر دیوایسی که می سازد جای دهد. این نه تنها شامل اسمارت فون ها، بلکه تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و انواع پوشیدنی های هوشمند هم خواهد شد.

بلومبرگ مدعیست که اسپیکر هوشمند سامسونگ همچنان مراحل توسعه خود را طی می کند و هنوز در بخش هایی مثل جستجوی صوتی در وب نیاز به بهبود دارد.

در انتها لازم به ذکر است که طبق شنیده ها محصول مورد بحث احتمالاً با برچسب قیمت ۲۰۰ دلاری روانه بازارها شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ✈
    | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    منتظریم

مطالب پیشنهادی