ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ زندگی عجیب است

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

DEAD 2048

  • بازی آفلاین است

خودمان هم فکر نمی کردیم روزی چنین حرفی بزنیم اما DEAD 2048 کلونی هوشمندانه و حتی سرگرم کننده تر از 2048 و Threes است. در حالی که خیلی از بازی های الهام گرفته از این دو عنوان کیفیت لازم را ندارند ولی Cogoo با ایده نابش نشان داده که خلاقیت حد و مرز نمی شناسند. DEAD 2048 ترکیبی از سبک تاور دفنس و المان های عنوان معروف 2048 هست؛ اینجا جای اعداد باید با گذاشتن ساختمان ها روی یکدیگر مانع حرکت زامبی ها به سمت منطقه تان شوید.

به عبارت دیگر اگر در 2048 عدد 2 را روی 2 می گذاشتید و 4 به دست می آمد، حالا با فرستادن ساختمان های مشابه در DEAD 2048 وسیله های قوی تری به وجود می آیند. هنگام حرکت زامبی ها نیز این ساختمان ها به زامبی ها شلیک می کنند. DEAD 2048 با مکانیزم های گیم پلی جذاب، قدرت های گوناگون و دادن آزادی بیشتر به بازیکن نسبت به 2048 به راحتی توانسته یکی از اعتیادآورترین بازی های امسال لقب بگیرد.

DEAD 2048

DEAD 2048

سازنده: Cogoo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 219 / 76 مگابایت زبان:

Playdead's INSIDE

inside

  • بازی آفلاین است

یک چهارم پایانی سال 2017 را می توانیم عصر طلایی پورت بازی های معروف کنسولی روی موبایل بنامیم و این قضیه اگر در ابتدا هیجان انگیز به نظر می رسید ولی حالا بیشتر نگران کننده شده است. چون برخلاف سال های گذشته، بهترین های امسال را دیگر پورت ها در اختیار گرفته اند و این مسئله برای پلتفرمی که به خاطر بازی های خلاقانه اش معروف است خوب نیست.

در هر صورت در هفته ای که سپری کردیم اسمارت فون ها میزبان چهار پورت دیگر بودند که شاید معروف ترین آن ها را بتوانیم اینساید بنامیم. بازی مشابه ساخته پیشین استودیوی پلی دد یعنی لیمبو بوده و در آن نقش پسر بچه ای را دارید که به یک ماجراجویی عجیب قدم می گذارد. همانند لیمبو، اینساید نیز داستان گنگی دارد و معماهایش بر پایه «بمیر و یاد بگیر» بنا شده اند. برای آشنایی بیشتر با ساخته پلی دد پیشنهاد می کنیم بررسی دیجیاتو از بازی را بخوانید.

Playdead's INSIDE

Playdead's INSIDE

سازنده: Playdead قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1270 مگابایت زبان:

Hidden Folks

  • بازی آفلاین است

بالاخره یکی از تحسین شده ترین بازی های امسال به اندروید آمد. Hidden Folks عنوانی در سبک Hidden Object Game است و در هر مرحله باید شخصیت ها یا وسیله های خواسته شده را پیدا کنید. بازی به خاطر محیط های زنده و تعامل بیشتر بازیکن با آیتم ها نه تنها سبک Hidden Object Game را از کلیشه ها نجات داد بلکه توانست نظر منتقدان و بازیکن های زیادی را به سمت خود جلب کند. بد نیست بدانید Hidden Folks نامزد جایزه بهترین بازی موبایل سال در رویداد The Games Award نیز شد ولی رقابت را به مانیومنت ولی 2 باخت.

Hidden Folks

Hidden Folks

سازنده: Adriaan de Jongh قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 141 / 57.51 مگابایت زبان:

MARVEL Strike Force

  • بازی آنلاین است

انگار حضور گسترده تر قهرمانان دنیای دی سی در صنعت گیمینگ مارول را مجاب کرده تا اهمیت بیشتری به بازی های ویدیویی بدهد. آن ها سال دیگر دو بازی بزرگ اونجرز و اسپایدرمن را برای پلتفرم های خانگی دارند و چند روز پیش نیز نسخه بتا MARVEL Strike Force را روی موبایل منتشر کردند. داستان بازی از این قرار است که دشمنی بزرگ زمین را تهدید کرده و حالا قهرمانان و ضدقهرمانان باید دوشادوش هم با او بجنگند.

MARVEL Strike Force فعلا به صورت محدود برای کانادا و نیوزلند عرضه شده است

بنابراین باید تیم خود را از بین شخصیت های فراوان دنیای مارول تشکیل داده و به نبرد با دشمنان بروید. مکانیزم های گیم پلی MARVEL Strike Force شباهت های زیادی Star Wars: Galaxy of Heroes دارد و اگر تعداد کاراکترهای ساخته FoxNext Games به اندازه Galaxy of Heroes باشند، می توان انتظار یک ماجراجویی فراموش نشدنی از دنیای مارول را داشت.

MARVEL Strike Force

MARVEL Strike Force

سازنده: FoxNext Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 147 / 79 مگابایت زبان:

Oddworld: New 'n' Tasty

  • بازی آفلاین است

Oddworld: New 'n' Tasty دومین پورت این هفته برای اسمارت فون ها است که البته نسخه های قبلی آن هم پیشتر روی تلفن های هوشمند عرضه شده بودند. این عنوان که ابتدا سال 2014 برای پلتفرم های خانگی انتشار یافت و نقدهای مثبتی نیز دریافت کرد، در سبک پلتفرمر بوده و برخلاف Oddworld: Stranger's Wrath که بازیکن ها را به یک ماجراجویی اکشن می فرستاد، در اینجا بیشتر با معماها سر و کار دارید. اگر از علاقه مندان به بازی های پلتفرمر هستید اینساید و New 'n' Tasty بهترین گزینه های این هفته هستند.

Oddworld: New 'n' Tasty

Oddworld: New 'n' Tasty

سازنده: Oddworld Inhabitants قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 3150 / 1670 مگابایت زبان:

Life is Strange

  • بازی آفلاین است

رسیدیم به سومین عنوان معروفی که این هفته راهش را به اسمارت فون ها پیدا کرد. با وجود اینکه بین تمام بازی های پورت شده هفت سنگ امروز، اینساید پرافتخارترین است اما اگر نظر ما را بخواهید Life is Strange یک تجربه به مراتب فراموش نشدنی تر برای تان به ارمغان می آورد. آن هم به دو علت: داستان فراموش نشدنی و شخصیت هایی که به راحتی با آن ها ارتباط برقرار می کنید.

بازی داستان دانش آموزی با نام مکس را روایت می کند که می تواند زمان را به عقب برگرداند. از دیدگاه گیم پلی، Life is Strange مشابه عناوین استودیوی تلتیل همانند The Walking Dead بوده و بنابراین با عنوانی داستان محور رو به رو هستید. با توجه به گفته های توسعه دهنده، دارندگان دیوایس های اندرویدی در اوایل سال آینده می توانند منتظر اپیزودهای بازی باشند.

Life is Strange

Life is Strange

سازنده: Dontnod Entertainment قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 938 مگابایت زبان:

WWE Mayhem

  • بازی آنلاین است

پس تکلیف چهارمین پورت چه می شود؟ پورت چهارم مربوط به یکی از بهترین پلتفرمرهای نسل قبل یعنی FEZ است که به خاطر انحصاری iOS بودن نهایت تصمیم گرفتیم WWE Mayhem را جایگزین آن کنیم. عنوانی که همانند ساخته گیم لافت، یک بازی مبارزه ای به حساب می آید و در آن باید با انتخاب شخصیت های خود به نبرد با بقیه کشتی کج کارها بروید. با وجود اینکه همین الان WWE Immortals برای علاقه مندان به کشتی کج عنوان مناسبی است ولی WWE Mayhem به خاطر گیم پلی ساده تر خود می تواند سرگرم کننده ظاهر شود.

WWE Mayhem

WWE Mayhem

سازنده: Reliance قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 651 / 282 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Parisa Rezai
    Parisa Rezai | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    وای مرسی خیلی بازیای خوبین?

  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    این هفته بازیا خوبی معرفی کردن

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    اینساید کی واسه اندرید میاد ?
    من نمی دونم چرا باز هم باید بازی ها اول برای ای او اس بیاند
    سیستم عامل اندروید الان دیگه محبوب تر از ای او اس هست

  • m_sh
    m_sh | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    برای هر بازی دو سه تا عکس بزارید بهتره

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    این بخشتون خیلی خوب شده مخصوصا که میزنید آنلاین یا آفلاین فقط کاش زیر هر بازی بنویسید که بعد دانلود نیاز به دیتا داره یا نه

مطالب پیشنهادی