ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پروژه واقعیت افزوده تانگو را متوقف می کند

گوگل امروز اعلام کرد که پروژه واقعیت افزوده تانگو به پایان خط رسیده و تا سه ماه دیگر تعطیل خواهد شد. این پروژه در سال 2014 و با هدف استفاده از AR در موبایل طراحی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

گوگل امروز اعلام کرد که پروژه واقعیت افزوده تانگو به پایان خط رسیده و تا سه ماه دیگر تعطیل خواهد شد. این پروژه در سال 2014 و با هدف استفاده از AR در موبایل طراحی شده بود.

با این حال تعطیلی این پروژه به معنای پشت کردن به قابلیت های واقعیت افزوده نیست و کمپانی ساکن مانتن ویو از این پس روی ARCore تمرکز می کند که بر خلاف تانگو، نرم افزار محور است.

سال گذشته با معرفی لنوو «Phab2» مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی و سنسورهای تصویربرداری 16 مگاپیکسلی، تشخیص عمق و ردیابی حرکت، تانگو به اوج خود رسیده بود.

لنوو هنگام معرفی این موبایل اپلیکیشینی را به نمایش گذاشت که به کاربران اجازه می داد از لوازم خانگی عکس گرفته و به صورت مجازی آنها را در خانه خود تست کنند.اوایل امسال نیز ایسوس موبایل زنفون را با قابلیت پشتیبانی از تانگو و پلتفرم Daydream معرفی کرد که به نمایشگر 5.7 اینچی، چیپست اسنپدراگون 821 و دوربین 23 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپیتکال و سنسورهای تشخیص عمق و رهگیری حرکت مجهز شده بود.

تغییر تمرکز گوگل در زمینه واقعیت افزوده از سخت افزار به نرم افزار در واقع خبر خوشی برای کاربران به حساب می آید چرا که از این پس ممکن است شاهد پیاده سازی این قابلیت جالب در موبایل های بیشتری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی