ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مرورگر امن فایرفاکس فوکوس به‌روزرسانی بزرگی دریافت کرد

موزیلا به تازگی با ارائه یک به‌روزرسانی مرورگر امن فایرفاکس فوکوس را به نسخه 4.0 ارتقاء داده و قابلیت های مفیدی به آن اضافه کرده است. اولین قابلیت، حالت پر کردن خودکار فیلدهاست که کاربر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

موزیلا به تازگی با ارائه یک به‌روزرسانی مرورگر امن فایرفاکس فوکوس را به نسخه 4.0 ارتقاء داده و قابلیت های مفیدی به آن اضافه کرده است. اولین قابلیت، حالت پر کردن خودکار فیلدهاست که کاربر می تواند برای دسترسی به میان بر وبسایت ها و اضافه کردن موتورهای جستجوی متفرقه آن را شخصی سازی نماید.

حالت پر کردن خودکار (یا autocomplete) به کاربر اجازه می دهد که دامین های مشخصی را به فایرفاکس اضافه کند. معمولا این دامین ها مربوط به وبسایت هایی هستند که به طور مستمر آن ها را مرور می کنید.

اما قابلیت افزودن موتورهای جستجوی متفرقه هم برای کاربران فوکوس این امکان را مهیا می کند که مستقیما در محتوای یک وبسایت به جستجو بپردازند. به عنوان مثال به لطف این قابلیت می توانید سایت Rotten Tomatoes را به عنوان یک موتور جستجو به فایرفاکس فوکوس معرفی کنید تا به طور مستقیم و بدون نیاز به باز کردن سایت قادر به ردیابی امتیازات یک فیلم در آن  باشید.

موزیلا مرورگر فایرفاکس فوکوس را در نوامبر 2016 منتشر کرد. فوکوس یکی از امن ترین مرورگرهای کمپانی موزیلا به شمار می رود که قابلیت مسدود کردن تبلیغات به طور پیش فرض در آن وجود دارد.

برای دانلود جدیدترین نسخه فایرفاکس فوکوس می توانید همین حالا به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی