ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی از تبلت مدیاپد M5 هوآوی پیش از رونمایی رسمی

در حالیکه هنوز تبلت MediaPad M5 رسماً رونمایی نشده، روز گذشته اطلاعاتی از آن فاش شد و آن طور که از این مشخصات پیداست این محصول احتمالاً جزو تبلت‌های پیشرفته و با کیفیت خواهد بود. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

در حالیکه هنوز تبلت MediaPad M5 رسماً رونمایی نشده، روز گذشته اطلاعاتی از آن فاش شد و آن طور که از این مشخصات پیداست این محصول احتمالاً جزو تبلت‌های پیشرفته و با کیفیت خواهد بود.

بر اساس خبرها شرکت هوآوی قصد دارد سری مدیاپد را پس از M3 Lite با تولید مدل M5 ادامه دهد، بنابراین خبری از مدل M4 این سری نخواهد بود.

محصول جدید درست همانند تبلت‌های پیشین سری مدیاپد و موبایل Mate 9، از چیپست ۶۴ بیتی چهارهسته‌ای کایرین ۹۶۰ بهره می‌برد و صفحه نمایش ۸.۴ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل برای آن در نظر گرفته شده است.

تبلت M3 Lite نسل فعلی سری Mediapad

این گجت از سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو پشتیبانی می‌کند که می‌تواند فاکتور جذابی برای خریداران به حساب آید. همچنین بدنه‌ی این محصول از نوعی آلومینیوم شفاف و صیقلی ساخته شده که از آن در صنعت هوافضا نیز بعلت ویژگی‌های آیرودینامیکی استفاده می‌شود. از مشخصات دیگر این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت وپشتیبانی از مودم LTE Cat 4 اشاره نمود.

شایعات حاکی از آن است که هوآوی قصد دارد از این تبلت جدید در نمایشگاه محصولات الکترونیک لاس وگاس (CES) سال ۲۰۱۸ رونمایی کند اما هنوز این شرکت تاریخی رسمی برای این موضوع تعیین نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی