ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا نسل بعدی اکسپریا XZ1 با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد؟ [به روز رسانی]

براساس گزارش ها انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2018 سونی از موبایل های جدید سری اکسپریا رونمایی کند. به تازگی مشخصات یکی از آنها فاش شده که احتمال می رود نسل بعدی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۵

براساس گزارش ها انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2018 سونی از موبایل های جدید سری اکسپریا رونمایی کند. به تازگی مشخصات یکی از آنها فاش شده که احتمال می رود نسل بعدی تلفن هوشمند اکسپریا XZ1 (بررسی دیجیاتو) باشد.

پیش از این شماره مدل تلفن های هوشمند آتی این شرکت نیز مشخص شده بود: H8216، H8266، H8276 و H8296. از بین این 4 مدل اخیراً تصاویری فاش شده که اشاره به مشخصات مدل H8216 دارد. تلفن هوشمند یاد شده از چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 4 گیگابایت رم بهره می برد و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین در تصویر به نمایشگر 5.48 اینچی با رزولوشن 1080P اشاره شده. به نظر می رسد H8216 از دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی بهره مند باشد و در جلوی آن نیز یک دوربین 15 مگاپیکسلی تعبیه شود. البته پیش از این نیز احتمال استفاده از دوربین دوگانه در موبایلی از سونی در آینده مطرح شده بود.

موبایل مذکور با اندروید 8.1 به بازار عرضه خواهد شد و از یک باتری 3130 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. امکان استفاده از دو سیم کارت نیز برای آن در نظر گرفته شده. البته در کمال تعجب از درگاه USB Type C بی بهره است. انتظار می رود این تلفن هوشمند با پشتیبانی از استاندارد IP65 یا IP68 به منظور محافظت در مقابل آب و گرد و غبار برخوردار باشد و از شارژ سریع نیز پشتیبانی کند.

 

به روز رسانی:

به تازگی تصویر رندر موبایل آتی سونی منتشر شده که با توجه به وجود کلید شاتر دوربین به نظر می رسد متعلق به نسل بعدی اکسپریا XZ1 (احتمالاً با نام XZ2) باشد. این موبایل از حاشیه بسیار باریکی در بخش های پایین و بالای نمایشگر بهره می برد. در ادمه می توانید تصویر آن را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    یه سری از دوستانم گیر ندن شب خوابشون نمی بره، حالا می خواد به حاشیه داشتن گیر بدن، یا حاشیه نداشتن، فرقی نمی کنه، فقط باید گیر بدن! شما گیرتو بده حاجی گیرینف! D:

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    خوبه و برازنده س و اینکه چطور سامسونگ بغل هارو لب تا لب نمایشگر میزاره و مشکلی ندارن تو خریدش اما سونی لبه پایینی رو یکم حاشیه گذاشته میگن خیلی کمه و اذیت میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی