ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی P11 احتمالا به تکنولوژی مشابه Truedepth اپل مجهز می شود

ماه گذشته، تعدادی عکس‌ تبلیغاتی از تلفن هوشمند هوآوی P11 فاش شد که نشان ‌می داد این مدل دوربینی مجهز به سه لنز خواهد داشت که وضوح تصویر فوق‌العاده‌ای در زمان فیلمبرداری ارائه خواهد کرد. پس ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

ماه گذشته، تعدادی عکس‌ تبلیغاتی از تلفن هوشمند هوآوی P11 فاش شد که نشان ‌می داد این مدل دوربینی مجهز به سه لنز خواهد داشت که وضوح تصویر فوق‌العاده‌ای در زمان فیلمبرداری ارائه خواهد کرد. پس از این اتفاق گزارش شد که احتمالاً پرچمدار بعدی هوآوی بیرون‌زدگی مشابهی با آیفون X دارد و از تکنولوژی مشابه TrueDepth اپل بهره‌ می‌برد.

در رویداد رونمایی آنر 7X و آنر View 10، هوآوی دوربین سه بعدی جدیدی با نام Point Cloud Depth Camera را به نمایش گذاشت. برای نشان دادن قابلیت‌های این دوربین جدید آن‌را به یک موبایل میت 10 وصل کردند اما به ادعای سایت NotebookItalia احتمالاً مدل P11 به صورت پیش‌فرض از این دوربین بهره‌ خواهد برد.

در این ویدیو «متیو لِیونه» یکی از مهندسان طراح آنر، این تکنولوژی جدید را با گرفتن اسکنی از صورت خود آزمایش می‌کند که طی مدت کوتاهی نتایج مطلوبی بدست می‌آورد.

سیستم Point Cloud Depth Camera بر خلاف تکنولوژی TrueDepth شرکت اپل، با استفاده از اشعه‌ی فروسرخ، شبکه‌ای نوری متشکل از هزاران نقطه به چهر‌ه‌ی فرد موردنظر تابانده و از این طریق شکل صورت او تخمین می‌زند.

اگر هوآوی بیرون‌زدگی نمایشگر آیفون X را در موبایل P11  پیاده سازی کند، فرصت مناسبی دارد تا دوربین عمقی جدیدی در آن تعبیه کند. هرچند هنوز این مدل رسماً معرفی نشده و تا آن زمان هیچ مطلبی قطعی نخواهد بود. البته با توجه به تمهیدات مشابه LG در ساخت اسنکر یکپارچه‌ عنبیه‌ی چشم برای رقابت با TrueDepth، تجهیز P11 به چنین سیستمی دور از انتظار نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali_Gol
    Ali_Gol | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    از الان داره هیجان ایجاد می کنه، کاری که شرکتهای دیگه مثل سونی و ال جی توش خیلی ضعیفن

    • shs77
      shs77 | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

      چرا ضعیفن؟ پرچمدار های الجی که همیشه یکسری نوآوری و قابلیت های خاص داشتن
      سونی هم که قراره طراحی پرچمدار جدیدش رو عوض بکنه و از دوربین دوگانه هم استفاده بکنه! دوربینش هم به یک نوع لرزشگیر اپتیکال اختصاصی میخواد مجهز بشه!
      مواردی مثل نوع پنل صفحه یا سنسور های عنبیه چشم و... هم مشخص نیست شاید مجهز باشه!

  • afshinafrazide
    afshinafrazide | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    تنها کمبود سری p باتری و دوربین شبه

مطالب پیشنهادی