ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل چینی دیگری با قابلیت تشخیص چهره معرفی شد؛ Vivo Y75

شرکت چینی تولید کننده‌ی موبایل، ویوو جدیدترین تلفن هوشمند خود را با نام Vivo Y75 معرفی نمود که این  مدل علاوه بر ویژگی‌های معمول تلفن‌های هوشمند از قابلیت تشخیص چهره نیز برخوردار است. برای این دستگاه، ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

شرکت چینی تولید کننده‌ی موبایل، ویوو جدیدترین تلفن هوشمند خود را با نام Vivo Y75 معرفی نمود که این  مدل علاوه بر ویژگی‌های معمول تلفن‌های هوشمند از قابلیت تشخیص چهره نیز برخوردار است.

برای این دستگاه، یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است که نسبت تصویری ۱۸:۹ دارد. دوربین جلو و بلندگوی‌ این محصول، بالای صفحه‌ی نمایش قرار دارد، درحالیکه اسکنر اثرانگشت در پشت بدنه‌‌ی آن تعبیه شده است. البته ‌ویژگی منحصر به فرد این موبایل، قابلیت تشخیص چهره آن است که برای بازکردن قفل خود از آن بهره می‌برد و در سه رنگ طلایی، مشکلی مات و رزگلد عرضه خواهد شد.

این محصول از  Helio P23 مدیاتک بهره‌ می‌برد که از چیپست‌های میان‌رده این شرکت چینی به حساب می‌آید. مودم تعبیه شده در این محصول از شبکه‌های GSM و LTE پشتیبانی می‌کند. همچنین این موبایل به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و قابلیت ارتقا حافظه بوسیله‌ی کارت‌های microSD تا ظرفیت ۲۵۶ را دارد.

ویوو Y75 از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه‌‌ی لنز  f/2.2 برخوردار است درحالیکه دوربین سلفی‌ این مدل، ۱۶ مگاپیکسلی بوده و گشودگی دهانه‌‌ی لنز f/2.0 را داراست.

این گجت به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا پشتیبانی می‌کند. اگرچه رابط کاربری اختصاصی این تولید کننده با نام Funtouch OS 3.2 نیز روی سیستم‌عامل اصلی گوگل نصب شده است.

Vivo Y75 با قیمتی حدود ۲۴۱ دلار عرضه می‌شود و یک کابل USB، یک شارژر و یک هدفن بی‌سیم بصورت رایگان در بسته بندی اولیه این محصول وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 401914125
    401914125 | ۲۹ آذر ۱۳۹۶

    اگه سامسونگ اینا میزد قیمتش 400دلار بود?

  • Hamid Ahmadnia
    Hamid Ahmadnia | ۲۹ آذر ۱۳۹۶

    چه خوب ،با این قیمت هدفون بی سیم هم داره، بیشتر شرکت‌های چینی هدفون سیمی هم نمیزارن

مطالب پیشنهادی