ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میانگین قیمت هر آیفون در سال مالی ۲۰۱۸ به ۷۴۰ دلار می رسد

تنها چند هفته از عرضه‌ی آیفون X نگذشته که صاحبان این کالا دو درصد از کل جمعیت آیفون‌داران را تشکیل می‌دهند و از آنجاییکه صدها میلیون دستگاه از مدل‌های مختلف این محصول در سراسر دنیا ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۷

تنها چند هفته از عرضه‌ی آیفون X نگذشته که صاحبان این کالا دو درصد از کل جمعیت آیفون‌داران را تشکیل می‌دهند و از آنجاییکه صدها میلیون دستگاه از مدل‌های مختلف این محصول در سراسر دنیا به فروش رسیده است، می‌توان دریافت که تاکنون درآمد قابل توجهی از محل فروش این محصول نصیب اپل شده باشد.

آمار فروش مطلوب آیفون 10 باعث شده که تحلیلگران اقتصادی منتظر رکوردشکنی اپل در میانگین قیمت آیفون‌هایش باشند. در همین راستا «جین مانستر» تحلیلگر محبوب اپل تخمین زده که میانگین قیمت فروش هر آیفون در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۸ به ۷۴۰ دلار برسد.

بالا رفتن میانگین قیمت فروش مدل‌های متخلف آیفون حکایت از آن دارد که کاربران بیشتر به خرید‌ مدل‌های جدیدتر اپل علاقه نشان می‌دهند. هر چقدر طرفداران اپل به آیفون‌های جدیدتر بخصوص آیفون X  علاقه نشان دهند، این عدد (به علت قیمت ۹۹۹ دلاری آیفون‌ X) بالاتر خواهد رفت.

پیش‌بینی ۷۴۰ دلاری میانگین قیمت فروش آیفون که توسط جین مانستر مطرح شده، بالاتر از تخمین ۷۰۵ دلاری سرمایه‌گذاران وال استریت بوده است. در نظر داشته باشید که  در سه ماه گذشته این رقم معادل با ۶۱۹ دلار بوده است. شرکت اپل تنها ۶ میلیون آیفون در جمعه سیاه فروخته است و پیش بینی می‌شود که سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ را با فروش ۹۰ میلیون آیفون به پایان برساند.

اگر این شرکت بتواند در ماه آتی تنها ۱۵ میلیون آیفون X به فروش برساند می‌تواند برای اولین بار در تاریخ اپل، میانگین قیمت فروش آیفون را به ۷۰۰ دلار رسانده و تمام سرمایه‌گذاران خود را خوشحال کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی