ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابزار ضد تبلیغات گوگل کروم اواخر زمستان امسال آغاز به کار می کند

گوگل به تازگی اعلام کرده که ابزار بومی ضد تبلیغات گوگل کروم از 15 فوریه امسال در این مرورگر آغاز به کار خواهد کرد. از این تاریخ به بعد، تبلیغات کلیه وبسایت هایی که خارج ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

گوگل به تازگی اعلام کرده که ابزار بومی ضد تبلیغات گوگل کروم از 15 فوریه امسال در این مرورگر آغاز به کار خواهد کرد. از این تاریخ به بعد، تبلیغات کلیه وبسایت هایی که خارج از برنامه Better Ads Experience Program باشند در این مرورگر مسدود خواهند شد.

جالب است بدانید که این موضوع شامل تبلیغات خود گوگل و آگهی هایی که از پلتفرم تبلیغاتی این شرکت ارائه شده هم می شود. البته کروم در شرایطی این تبلیغات را مسدود خواهد کرد که از قوانین Better Ads Experience تخطی کرده و توسط کاربران گزارش شده باشند.

در صورت گزارش شدن یک وبسایت به خاطر وجود تبلیغات غیرقانونی، به گردانندگان وبسایت بابت تخطی از قوانین Ad Experience تذکر داده خواهد شد و فرصتی 30 روزه برای برطرف کردن ایرادات و ارائه تبلیغات صحیح و استاندارد در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. در صورت انجام این کار، حالا وبسایت ها می توانند یک بار دیگر برای بازگشت به لیست سفید گوگل کروم درخواست بدهند.

از آنجا که گوگل بزرگترین شبکه تبلیغاتی دیجیتالی دنیاست، بسیاری ارائه یک ابزار ضد تبلیغات در مرورگر کروم را امری مشکوک و غیر قابل باور می دانند. اما گوگل اعلام کرده که هدفش از این کار صرفا ارائه تجربه ای بهتر از مرور وب برای کاربرانش بوده و وعده داده که تنها وبسایت هایی که تبلیغاتشان آزاردهنده باشند، تحریم می شوند و این موضوع شامل تبلیغات صحیح و استاندارد نخواهد شد.

پیش بینی می شود که ابزار ضد تبلیغات گوگل کروم از اوایل سال آینده میلادی در تمام نسخه های کروم در موبایل و دسکتاپ منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی