ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

تصاویر احتمالی گلکسی S9 در اپلیکیشن موزیک سامسونگ منتشر شد

2017 را می توان سال درز اطلاعات نام گذاری کرد چرا که طی آن اطلاعات موبایل های گلکسی S8، S8 پلاس و نوت 8 پیش از رونمایی افشا شد. به این مجموعه باید پیکسل 2، ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

2017 را می توان سال درز اطلاعات نام گذاری کرد چرا که طی آن اطلاعات موبایل های گلکسی S8، S8 پلاس و نوت 8 پیش از رونمایی افشا شد. به این مجموعه باید پیکسل 2، اکس ال 2 و سری جدید آیفون های اپل را نیز اضافه کرد.

به نظر می رسد که در روزهای اخر سال نیز این روال ادامه دارد و با سیلی از اطلاعات افشا شده درباره پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S9 و S9 پلاس مواجه هستیم درحالی که هنوز چند ماه به رونمایی از آنها باقی مانده است.

اگر به یاد داشته باشید انتشار فرمور اسپیکر هوشمند هوم پاد از سوی اپل، برخی از ویژگی های آیفون 8 از جمله طراحی نهایی پنل جلویی را فاش ساخته بود و حالا سامسونگ عمدا یا به اشتباه همان اشتباه را تکرار کرده است.

این کمپانی در آخرین به روزرسانی اپلیکیشن موزیک Soundcamp تصاویری از موبایلی را منتشر کرده که شباهت زیادی به گلکسی S8 دارد و در عین حال از حاشیه باریک تری در قسمت پایین برخوردار است. گلکسی S9این مساله با خبرهایی که اخیرا در مورد طراحی گلکسی S9 منتشر شده بود کاملا مطابقت دارد و از آنجایی که خود سامسونگ این تصاویر را منتشر کرده به احتمال قریب به یقین تصاویر مذکور به پرچمدار بعدی این کمپانی تعلق دارند.گلکسی S9ممکن است این فکر به ذهن شما خطور کند که سامسونگ از تصاویری ساختگی استفاده کرده که به موبایل های واقعی ارتباطی ندارند، اما این کمپانی به جای اینکار می توانست به راحتی از تصاویر گلکسی S8 یا نوت 8 استفاده کند.

علاوه بر این کمپانی کره ای در تبلیغات موبایل های خود بر روی نمایشگرهای بی کران و حاشیه ای اندک تاکید زیادی دارد و انتشار تصاویر اسمارت فونی با حاشیه های کمتر از پرچمدار فعلی تبلیغات موثری بوده و نظر کاربران زیادی را به خود جلب می کند.

قاب گلکسی S9
رندر گلکسی S9 با قاب محافظ

علاوه بر تصاویر فوق دو رندر جدید از قاب های منتسب به گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس توسط کمپانی «Olixar» منتشر شده که در زمینه تولید قاب،کیس،محافظ صفحه نمایش فعالیت دارد.

این رندرها هم بر شایعات قبلی پیرامون شباهت زیاد گلکسی S9 و گلکسی S8 صحه می گذراند تا جایی که پرچمدار آتی کمپانی کره ای هم از دوربین دوگانه بی بهره خواهد بود.

قاب گلکسی S9 پلاس
رندر گلکسی S9 پلاس با قاب محافظ

با این حال در مدل های جدید از سری گلکسی مکان سنسور اثر انگشت از ست راست دوربین به زیر دوربین منتقل شده و طراحی آنها از عمودی به افقی تغییر کرده است.

در پنل جلویی نیز تغییر خاصی مشاهد نمی شود و تنها گوشه های موبایل انحنای نسبتا بیشتری پیدا کرده اند.

گلکسی S9 احتمالا در دو نسخه با چیپست های اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810و 4 گیگابایت رم در اوخر سال جاری معرفی شود. این در حالی است که در گلکسی S9 پلاس ممکن است شاهد تعبیه 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 512 گیگابایتی ساخت سامسونگ باشیم.

اگربه مشخصات سخت افزاری و قابلیت های گلکسیS9 علاقه دارید می توانید مطلب گلکسی اس 9 پلاس در گیک بنچ رویت شد را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • freak
    freak | ۲۹ آذر ۱۳۹۶

    بابا من s8 دارم از پنج ماه پیش ک این اپ رو نصب کردم همین شکل رو میاره
    برای منم اول جای تعجب داشت که چرا شکلش قرینه نیست و با اس۸ فرق داره
    ولی این اصلا هیچ ربطی نداره که s9 این شکلی باشه

  • ami_ald
    ami_ald | ۲۹ آذر ۱۳۹۶

    حافضه ۱۲۸ و ۲۵۶ بزنه ۵۱۲ پیشکش

  • محمد
    محمد | ۲۹ آذر ۱۳۹۶

    خب صبر کنید هر وقت معرفی شد اونوقت پی میبرید که واقعا چطوریه!
    دهنمونو سرویس کردین!

مطالب پیشنهادی