ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تحویل سری دوم خودروهای چری تیگو 7 به مشتریان

چری به عنوان یکی از شاخص ترین خودروسازان چینی چند سالیست که قصد داره فاصله خود را نسبت به رقبای کره ای کاهش دهد، در همین راستا چند ماهی است که پای چری تیگو 7 ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

چری به عنوان یکی از شاخص ترین خودروسازان چینی چند سالیست که قصد داره فاصله خود را نسبت به رقبای کره ای کاهش دهد، در همین راستا چند ماهی است که پای چری تیگو 7 به عنوان محصول پرچمدار این شرکت به ایران باز شده، خودرویی که با قیمت جدید 138 میلیونی، دست کمی از نمونه دست دوم و کارکرده خودروهای کره ای ندارد و حالا با استقبال خوب مشتریان ایرانی نیز مواجه شده است.

چری تیگو 7 با موتور 1.5 لیتری توربو 147 اسب بخاری نیروی خود را از طریق یک گیربکس 6 سرعته دوبل کلاچ به چرخ های جلو می رساند و به عنوان یک کراس اوور از امکانات خوب، طراحی چشم نواز و عملکرد دینامیکی مناسبی برخوردار است.

از این رو طیق مصاحبه با چند تن از مشتریان تیگو 7 در حین مراسم تحویل خودروهای ایشان، دریافتیم که اغلب خریداران تیگو 7 از قشر متفاوتی نسبت به سایر مشتریان خودروهای چینی هستند و حتی در مواردی تیگو 7 را به عنوان خودرو دوم خانواده در کنار محصولات ژاپنی و کره ای نظیر تویوتا rav4 و کیا سورنتو انتخاب کرده اند.

در واقع به نظر می رسد که با توجه به تب فراگیر خودروهای کراس اوور، عده ای خریداران حتی در خصوص نمونه های درون شهری و اقتصادی خود نیز ترجیح می دهند خودروهایی را در این کلاس انتخاب نمایند. به خصوص آنکه چری تیگو 7 با توجه به فضای داخلی بزرگ و موتور نسبتا قدرتمندش به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای مسافرتی و برون شهری عموم خانواده ها نیز باشد.

به هرحال آنچه واضح است اینکه مدیران خودرو علیرغم بروز مشکلاتی در تحویل خودروهای خود در سری های نخست، توانسته رضایت خریداران تیگو 7 را جلب نماید و حالا حدود 480 دستگاه تیگو 7 در سرتاسر کشور به مشتریان تحویل داده شده اند.

با توجه به فروش فوق العاده خوب چری تیگو 5 طی دوسال گذشته، به نظر می رسد که شانس زیادی برای موفقیت تیگو 7 در بازار داخلی وجود دارد و از این رو چری احتمالا می تواند به مسیر پرچالش خود برای تاخت و تاز به سمت بازار خودروهای کره ای ادامه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۱ دی ۱۳۹۶

    ماشاللا ماشین 30 تومنی چندین برابر فروخته میشه و ملته همیشه در صحنه هم 138 میلیون پول میدن افسوس واقعا

  • sepehri
    sepehri | ۱ دی ۱۳۹۶

    والا نمیدونم چطور استقبال میکنن مردم با این گرونی بی پولی ماشین 30 ملیون تومنی چینی و 138میلیون میفروشن. اخه ادم اگه عقلش کار کنه میره اینو بگیره اونم تک دیفرانسیل با این پول میشه یه توسان 2012 یا 2013 خریدو لذت برد .گرچه خیلیامون بیشتر از پرایدم نمیتونین سوار بشیم .

  • Amirmohammad Javadi
    Amirmohammad Javadi | ۱ دی ۱۳۹۶

    چرا نباید جای این byd s7 خرید ؟ ?

مطالب پیشنهادی