ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ عرضه دقیق موبایل های خانواده گلکسی A8 سامسونگ مشخص شد

چند روز پیش بود که سامسونگ از دو موبایل گلکسی A8 و A8 پلاس (بررسی دیجیاتو) به صورت رسمی رونمایی کرد و گفت که باید منتظر عرضه آنها طی «اوایل ماه ژانویه 2018» باشیم. این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

چند روز پیش بود که سامسونگ از دو موبایل گلکسی A8 و A8 پلاس (بررسی دیجیاتو) به صورت رسمی رونمایی کرد و گفت که باید منتظر عرضه آنها طی «اوایل ماه ژانویه 2018» باشیم. این کمپانی حالا از تاریخ عرضه دقیق میان رده های جدیدش پرده برداشته و به نظر می رسد که مشتریان احتمالی لازم نیست زمان زیادی منتظر باقی بمانند.

سامسونگ می گوید خانواده گلکسی A8 در روز ششم ژانویه (16 دی ماه) در کشور ویتنام عرضه می شود و مشتریان می توانند دو مدل A8 و A8 پلاس را به ترتیب با قیمت 485 و 595 دلار خریداری کنند. البته این ارقام، در واقع قیمت محلی میان رده های سامسونگ در کشور ویتنام هستند و ممکن است قیمت گذاری در سایر کشورها اندکی متفاوت باشد.

گلکسی A8

گلکسی A8 و A8 پلاس، نخستین میان رده های سامسونگ هستند که از طراحی Infinity Display بهره می برند و با نمایشگرهای 5.6 و 6 اینچی خود، رزولوشن 1080x2220 را مقابل دیدگان قرار می دهند. به لطف این طراحی، دو دستگاه شباهت زیادی به پرچمداران سری گلکسی اس دارند، هرچند که خبری از خمیدگی اندک نمایشگر در طرفین نخواهد بود.

علی رغم عرضه در سال 2018، متاسفانه موبایل های سری A8 سامسونگ به صورت پیش فرض همراه با اندروید 7 نوقا عرضه می شوند و خریداران دو دستگاه، فعلاً به اندروید 8 اوریو دسترسی ندارند؛ هرچند که بدون شک مدت کوتاهی بعد از عرضه دو دیوایس می توان منتظر دریافت این به روزرسانی بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Ebif_GSM
    Ebif_GSM | ۳ دی ۱۳۹۶

    به به به چه خوش قیمته ! با این قیمت کم اصلا نمیصرفه oneplus 5 یا 5t یا خیلی گوشی های دیگه رو بخریم!

  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۱ دی ۱۳۹۶

    بازم میگم سامسونگ تو ارائه اندروید جدید شونه خالی میکنه یا حوصله شو نداره یا نمیخواد یا براش سود داره که اندروید جدید رو ارائه نده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی