ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت لهستان اشتباهاً پشتیبانی ایکس باکس وان از ماوس و کیبورد را افشا کرد

به نظر می رسد که شعبه لهستان کمپانی مایکروسافت، به اشتباه پشتیبانی کنسول ایکس باکس وان از ماوس و کیبورد را زودتر از موعد مقرر افشا کرده است. اگرچه پشتیبانی از ماوس و کیبورد همواره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

به نظر می رسد که شعبه لهستان کمپانی مایکروسافت، به اشتباه پشتیبانی کنسول ایکس باکس وان از ماوس و کیبورد را زودتر از موعد مقرر افشا کرده است. اگرچه پشتیبانی از ماوس و کیبورد همواره موضوعی بحث برانگیز روی کنسول های گیمینگ بوده، مایکروسافت همواره خاطر نشان کرده که از ایده های تازه استقبال می کند؛ و حالا به نظر می رسد که دارندگان ایکس باکس وان بزودی از این مزیت بهره مند خواهند شد.

مایکروسافت لهستان در پستی که مدت کوتاهی پس از انتشار حذف شد تایید کرده که پشتیبانی از ماوس و کیبورد در دست توسعه است. در بخشی از این بلاگ پست آمده:

برخی از گیمرها ترجیح می دهند جهان مجازی را با پدی در دست فتح کنند. برخی دیگر برای دقت حرکات ماوس ارزش قائل هستند. سایرین هم نمی توانند بازی کردن را با چیزی به غیر از کیبورد تصور کنند. حالا دارندگان کنسول های ایکس باکس وان (شامل ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس) می توانند خود انتخاب کنند که از کدام یک از این تجهیزات استفاده خواهند کرد. نژاد برتر پی سی؟ به لطف پشتیبانی از کیبورد از همین حالا می توانیم درباره «نژاد برتر ایکس باکس» صحبت کنیم.

همانطور که خبرگزاری های مختلف اشاره کرده اند، این پست احتمالاً به اشتباه منتشر شده است و قرار نبوده به این زودی از آن باخبر شویم. با این حال، پست مایکروسافت لهستان جزییات بیشتری در این باره را شامل نشده و نمی دانیم که چه محدودیت هایی در استفاده از ماوس و کیبورد وجود خواهد داشت؛ هرچه نباشد منتقدان این مسئله، بارها تاکید کرده اند که بهره گیری از ماوس و کیبورد باعث نابرابری در بازی های کنسولی می شود و به ضرر دوست داران گیم پد تمام خواهد شد.

پشتیبانی ایکس باکس وان از ماوس و کیبورد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۲ دی ۱۳۹۶

    یکی از مهم ترین دلیل ها برای کنسول نخریدنم همینه.

  • Mmd
    Mmd | ۱ دی ۱۳۹۶

    الان هم بعضی بازی ها روی ps4 قابلیت پشتیبانی از موس و کیبورد رو دارن مثل fortnite

    میتونید از مبدل ها هم استفاده کنید برا بقیه بازیا البته گرونن...

  • ami_ald
    ami_ald | ۱ دی ۱۳۹۶

    خیلی وقته پلی استیشن از موس و کیبرد پشتیبانی میکنه
    ولی تو بازی نمیشه با کیبرد بازی کرد کاش میشد...

    • agha
      agha | ۲ دی ۱۳۹۶

      فک کنم ایکس باکس میشد از اول

مطالب پیشنهادی