ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 6
تکنولوژی

احتمال معرفی وان پلاس 6 مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر تا پایان سال

در حالی که تنها یک ماه از عرضه وان پلاس 5T می گذرد، خبرهایی از احتمال معرفی پرچمدار بعدی این کمپانی پیش از پایان سال جاری به گوش می رسد. بر اساس گزارشی که اخیرا توسط ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۴

در حالی که تنها یک ماه از عرضه وان پلاس 5T می گذرد، خبرهایی از احتمال معرفی پرچمدار بعدی این کمپانی پیش از پایان سال جاری به گوش می رسد.

بر اساس گزارشی که اخیرا توسط «GizmoChina» منتشر شده نه تنها وان پلاس 6 اواخر سال جاری معرفی می شود بلکه از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

در وان پلاس 5T سنسور اثر انگشت در پنل عقب قرار گرفته که چندان مکان خاصی به نظر نمی رسد و طبیعا بسیاری از کاربران ترجیح می دهند این سنسور بدون اشغال فضای فیزیکی در پنل جلو قرار بگیرد.

این در حالی است که اگر آخرین رندرهای منتشر شده از گلکسی S9 و مدل پلاس آن را ملاک قرار دهیم، تلاش غول هایی از قبیل سامسونگ برای تعبیه این فناوری در پرچمدارهای سال آتی با موفقیت همراه نخواهد شد.

تقریبا دو هفته قبل کمپانی «سیناپتیکس» از اسکنر اثر انگشت «Clear ID FS9500» رونمایی کرد که امکان تعبیه این قطعه سخت افزاری زیر نمایشگر را برای تولیدکنندگان موبایل فراهم می کند.

تا پایان سال فاصله چندانی نداریم و احتمالا در آن زمان شاهد معرفی پرچمداری از سوی وان پلاس باشیم که علاوه بر اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر از چیپست اسنپدراگون 845، نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل برخوردار باشد.

وان پلاس 6

علاوه بر این وان پلاس 6 احتمالا همان حاشیه باریک موجود در وان پلاس 5T را به ارث خواهد برد.

به نظر می رسد که کمپانی وان پلاس معرفی موبایل های پرچمدار مجهز به آخرین فناوری های روز در بازه های زمانی را به یکی از سیاست های خود بدل کرده چرا که مدت کوتاهی پس از عرضه وان پلاس 5 مدل بعدی آن با پسوند T را نیز روانه بازار کرد.

با توجه به این مساله ممکن است وان پلاس 6 آخرین پرچمدار این کمپانی در سال 2018 نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • HazelNut
    HazelNut | ۲ دی ۱۳۹۶

    غیر ممکنە انقد زود معرفی کنە ، منبع هم gizmochina بودە اول همچین چیزی نگفتە و همون زمان معرفی وانپلاس ۵ رو گفتە یعنی ۴ ماە دیگە. یعنی فاصله ۶ ماه قبلی پابرجاست.

    • HazelNut
      HazelNut | ۲ دی ۱۳۹۶

      همون ماه مارس معرفی میشه یعنی اواخر تیر و اوایل مرداد و گیزمو گفته کاملا منبع خبر موثقه.

مطالب پیشنهادی