ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قسمت سوم از فصل دوم گرند تور؛ جرمی کلارکسون پشت فرمان بوگاتی شیرون

قسمت سوم گرند تور جمعه گذشته در حالی با عنوان "Bah Humbug-atti" پخش شد که به دلیل حضور بوگاتی شیرون در تیزر این اپیزود، بسیاری بی صبرانه منتظر آن بودند. طبق معمول این قسمت نیز ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

قسمت سوم گرند تور جمعه گذشته در حالی با عنوان "Bah Humbug-atti" پخش شد که به دلیل حضور بوگاتی شیرون در تیزر این اپیزود، بسیاری بی صبرانه منتظر آن بودند.

طبق معمول این قسمت نیز با شوخی سه مجری شروع شد. بخش عمده این شوخی ها با بررسی محصولی از بوگاتی توسط جرمی کلارکسون و بررسی محصولی از کیا توسط جیمز می در ارتباط بود!

گرند تور

بعد از بررسی استینگر و پرداختن به برخی از ویژگی های کلیدی آن در جزیره مایورکا، نوبت به آیتم Conversation Street رسید. این بخش که به کریسمس و هدایای سه مجری به همدیگر اختصاص یافته بود، لحظات بسیار شاد و جذابی داشت و تماشای آن قطعا بینندگان را مدام به خنده وادار خواهد کرد!

گرندتور

در آیتم بعدی می و هموند با هدف جذاب تر کردن زمان مخصوص ناهار به جمع کارکنان دو شرکت رفته و بین آنها یک مسابقه اتومبیلرانی برگزار کردند.

در ادامه نوبت به بخش رویارویی مهمانان برنامه یا همان Celebrity Face Off رسید. مهمانان این قسمت کیسی اندرسون (Casey Anderson) از ایالات متحده و هیو بونه ویل (Hugh Bonneville) از انگلستان بودند.

یکی از نکات جالب این بخش بحث درباره خودروهای برقی و تسلا مدل S هیو بونه ویل بود که عکس العمل های خاص کلارکسون را به دنبال داشت! این مساله نشان می دهد که علی رغم مصاحبه اخیر، مشکل وی هنوز با این نوع از وسایل نقلیه حل نشده است!

سرانجام نوبت به بررسی بوگاتی شیرون توسط جرمی رسید. او قصد داشت با حرکت از سن تروپه فرانسه به تورین ایتالیا در زمانی کوتاه ثابت کند که با وجود چنین خودروهایی دیگر نیازی به هلیکوپترها و جت های شخصی نیست!

در طول این آیتم، کلارکسون همانند می به برخی از ویژگی های خودروی مورد بررسی خود پرداخت، از جمله اینکه شیرون رادیاتورهای بیشتری نسبت به خانه وی داشته و در عرض 9 دقیقه می تواند تمام سوخت موجود در باک را تمام کند!

در این بین لاستیک های 13 هزار پوندی شیرون ظاهرا برای کلارکسون کمی گران قیمت به نظر می رسیدند!

گرندتور

برای نشان دادن شتاب دیوانه وار بوگاتی شیرون، کلارکسون مسابقه درگی را میان این ابر اتومبیل فرانسوی و ب ام و M4 ترتیب داد که نتیجه آن از چند سال پیش کاملا مشخص بود!

این بخش از اپیزود سوم به دلیل به تصویر کشیدن یکی از بهترین خودروهای تاریخ صنعت خودروسازی در مناظر سر سبز و دیدنی دامنه های آلپ از جذابیت های بالایی برخوردار است، هر چند شاید برخی انتظار داشتند که شیرون همانند تاپ گیر تحت تست های فنی بیشتری قرار می گرفت.

به هر ترتیب اپیزود سوم از فصل دوم گرند تور را نیز می توان همانند دو اپیزود قبلی جذاب، تماشایی و البته متعادل توصیف کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۳ دی ۱۳۹۶

    کی میان ایران؟

  • Amirarsalan_Sadeghi
    Amirarsalan_Sadeghi | ۳ دی ۱۳۹۶

    صدای توربوش ادمو دیونه میکنه انگار ی شیر داره نفس میگیره

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲ دی ۱۳۹۶

    یکی از بهترین تیکه هایی که کلارکسون انداخت "مسابقه بین یک ماشین خیلی سریع و بوگاتی شیرون" بود

مطالب پیشنهادی