ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Contacts Optimizer؛ ابزار حرفه ای یافتن مخاطبین تکراری در اندروید

مخاطبین دفترچه تلفن موبایل هایی که این روزها در دست می گیریم از منابع مختلفی آمده اند: حافظه دستگاه، سیم کارت، جیمیل، آتلوک، تلگرام و شاید چندین منبع دیگر. تعدد این منابع باعث می شود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

مخاطبین دفترچه تلفن موبایل هایی که این روزها در دست می گیریم از منابع مختلفی آمده اند: حافظه دستگاه، سیم کارت، جیمیل، آتلوک، تلگرام و شاید چندین منبع دیگر. تعدد این منابع باعث می شود که ذخیره شدن مخاطبین تکراری موضوع عادی و انکار ناپذیری باشد.

اما همین مخاطبین تکراری ممکن است کارتان را برای تماس گرفتن و ارسال پیامک سخت کنند. مثلا اسم Nima را بنویسید و در عوض دو نتیجه، ده نتیجه کاملا مشابه هم برایتان نمایان شود و دست بر قضا هیچ کدام هم به کارتان نیاید.

خوشبختانه در اندروید با راهکاری ساده، می توان این مخاطبین تکراری را پیدا کرد و به سرعت آن ها را با هم تلفیق نمود. اپلیکیشن Contacts Optimizer به ساده ترین شکل ممکن شما را برای انجام این کار یاری می کند.

این ابزار 500 کیلوبایتی اولین کاری که پس از نصب انجام می دهد، آنالیز مخاطبین شماست؛ چه در حافظه دستگاه باشند و چه اکانت گوگل و چه هر منبع دیگری که مخاطبین از آنجا ذخیره می شوند.

با جستجو و آنالیز مخاطبین، حالا Contacts Optimizer تمام موارد تکراری را در یک صفحه ردیف می کند. از اینجا به بعد دو گزینه دارید: پاک کردن تکراری ها یا ممزوج کردن شان در قالب یک مخاطب واحد. مزیت بزرگ Contacts Optimizer اینجاست که کار را بدون دردسر و پیچیدگی و فقط با یک اشاره انجام می دهد و بر خلاف اپلیکیشن های مشابه شما را برای جستجو در منوهای متعدد به زحمت نمی اندازد.

Contacts Optimizer رابط کاربری صاف و ساده ای دارد که تمام گزینه ها پشت سر هم و بدون هیچ توضیح اضافی در اختیارتان قرار گرفته اند. برای پاک کردن مخاطبین تکراری، یک کلیک کافیست. اگر هم خواستید ویرایش شان کنید به لطف گزینه Edit ابزار کاملی برای جستجوی آن ها با فیلترهای مختلف در اختیار خواهید داشت و به لطف گزینه Mark All، تمام تغییرات را می توانید روی صدها مخاطب در یک لحظه اعمال کنید.

البته Contacts Optimizer از پس کارهای بیشتری هم بر می آید، به شرط آن که نسخه Pro را خریداری کرده باشید. متأسفانه اپلیکیشن در حالت رایگان کاری بیشتر از پاک کردن مخاطبین تکراری و ویرایش دسته جمعی شان انجام نمی دهد اما در نسخه حرفه ای قابلیت های به مراتب بهتری در اختیارتان می گذارد.

از جمله قابلیت های خوب پولی این اپ می توان به اضافه کردن کد کشور به اول شماره ها، تکمیل دسته جمعی فیلدهای اطلاعاتی مخاطبین، جستجوی مخاطبین دارای فیلدهای خالی و ممزوج کردن آن ها با مخاطبین دارای اطلاعات بیشتر و جستجوی هوشمند شماره های اشتباه و غیر قابل تماس اشاره کرد.

با توجه به این موضوع، توصیه می کنیم برای استفاده از حداکثر قابلیت ها حتما به سراغ نسخه کامل بروید. هر چند که نسخه رایگان هم کار جستجو و پاک کردن مخاطبین تکراری را به نحو احسن انجام می دهد.

Contacts Optimizer

Contacts Optimizer

سازنده: Compelson Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • omid ashoori
    omid ashoori | ۲ دی ۱۳۹۶

    ما که کلا 4تا مخاطبین داریم و خوشحالیم چون از هرکی کردیم طرفداری از ما یادی نکرد ما هم همه شاهرگ دوستیامونو زدیم وسلام

    • Ali.T
      Ali.T | ۲ دی ۱۳۹۶

      احسنت?

مطالب پیشنهادی