ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرقت اسرار تجاری اپل
تکنولوژی

پتنت اپل نحوه استفاده خودروهای خودران از اطلاعات مسیر ها را شرح می دهد

اپل مدت هاست که در حال کار روی خودروی خودران است و حتی در خرداد ماه سال جاری خودروی این شرکت در حال تست در بزرگراه های آمریکا رویت شد. به نظر می رسد این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

اپل مدت هاست که در حال کار روی خودروی خودران است و حتی در خرداد ماه سال جاری خودروی این شرکت در حال تست در بزرگراه های آمریکا رویت شد. به نظر می رسد این کمپانی توسعه خودروی مذکور را با جدیت دنبال می کند؛ چرا که به تازگی اطلاعات پتنتی منتشر شده که اشاره به یک سیستم مکان یابی خودکار دارد.

سیستم مسیر یابی اپل چطور اطلاعات جاده ها را می آموزد؟

اطلاعات مسیرها به مرور با پیش رفتن راننده در مسیر در حالت رانندگی غیر خودران ایجاد می شوند

این پتنت که درخواست ثبت آن اولین بار در سال 2015 ارائه شده، اشاره به سیستمی برای ایجاد مسیرهای رانندگی دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، هنگامی که کاربر به صورت غیر خودران خودرو را هدایت می کند و در طول مسیر پیش می رود، اطلاعات مسیر راه به مرور ساخته می شود. وقتی یک مسیر خاص بارها توسط یک راننده طی شد و سیستم به شاخص اطمینان مورد نظر خود دست یافت، خودرو می تواند به صورت خودران در آن مسیر حرکت کند.

در صورتی که هر تغییری در شرایط جاده ایجاد شد، اطلاعات سیستم نیز به روز می شود. این تغییرات می تواند شامل قوانین رانندگی ویژه ای باشد که بر اساس نظارت بر مسیر یابی یک یا چند خودروی دیگر که آن مسیر را می پیمایند به دست می آیند.

پتنت سیستم خودروی خودران اپل

پتنت یاد شده همچنین به پایگاه های داده از راه دوری اشاره دارد که شامل اطلاعات مسیر ها هستند. خودرو ها می توانند اطلاعات مسیر ها را از سرور دانلود یا روی آن آپلود کنند. به نظر می رسد اطلاعات مسیر ها بر اساس اپل مپس باشند.

سیستم ایجاد مسیر های رانندگی اپل چه مزیتی دارد؟

استفاده از اطلاعات رانندگی که از چندین راننده به دست می آید، نسبت به حالت استفاده از یک خودروی خودران متکی به حسگرها می تواند به این سیستم اپل کمک کند که با سرعت و دقت بالایی، مسیرها را یاد بگیرد. البته این سیستم همچنان نیاز به استفاده از اطلاعات حسگرهای خودروهای خودران دارد.

پیشنهاد می کنیم جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد خودروی خودران اپل را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی