ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

تماشای آخرین قسمت از جنگ ستارگان در میان ستارگان

به گزارش ناسا، دیروز ساکنان ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) شانس مشاهده‌ آخرین قسمت از جنگ ستارگان را بدست آوردند و توانستند در میان ستارگان منظومه‌ی شمسی این درام فضایی را تماشا کنند. دیزور «مارک وانده هی» ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۸

به گزارش ناسا، دیروز ساکنان ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) شانس مشاهده‌ آخرین قسمت از جنگ ستارگان را بدست آوردند و توانستند در میان ستارگان منظومه‌ی شمسی این درام فضایی را تماشا کنند.

دیزور «مارک وانده هی» با توییت کردن عکسی از این ایستگاه فضایی، پنج نفر از فضانوردان ISS را نشان داد که دورهم فیلمی را می‌بینند. در حالی که به صندلی ‌های مخصوص خود بسته شده و آب میوه‌ می‌نوشند. وانده هی به طور مشخص عنوان نکرد که فضانوردان در حال دیدن چه فیلمی هستند و تنها اشاره نمود که ژانر آن علمی-تخیلی است.

 

آخرین قسمت از جنگ ستارگان
فیلم دیدن در استگاه فضایی با صندلی‌های کابل‌دار، کیسه‌های نوشیدنی و یک درام علمی تخیلی کامل می‌شود

اما بعد از انتشار این توییت، «دن هوت» سخنگوی ناسا با ارسال ایمیلی تایید نمود که فیلم یاد شده آخرین قسمت از جنگ ستارگان است.

هوت چند وقت پیش درباره‌ی سینمای کوچک تعبیه شده در ایستگاه فضایی بین المللی گفته بود که فضانوردان معمولاً نسخه‌های دیجیتالی از فیلم‌های محبوب را دریافت کرده و روی لپتاپ شخصی یا ویدیو پروژکتور ایستگاه، تماشا می‌کنند.

طرفداران پرشمار سری جنگ ستارگان آنها را تنها نگذاشته و توییت‌های بامزه‌ای در این مورد منتشر کرده‌اند.

آخرین قسمت از جنگ ستارگان
«تعریف صفت شگفت انگیز: در یک ایستگاه فضایی واقعی به تماشای جنگ ستارگان بنشینید. این زمانی است که می‌دانید سخت کارکردنتان به بار نشسته است.»

معلوم نیست که واکنش این فضانوردان هم مثل برخی از طرفداران دو آتشه فیلم نسبت به این اثر ۱۵۰ دقیقه‌ای منفی بوده یا خیر اما دیدن جنگ سفینه های فضایی در کهکشان با مشاهده‌ی آن در سالن‌های سینمایی‏، زمین تا آسمان تفاوت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی