ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش آیفون های جدید در ماه نخست عرضه از نسخه های ۶ و ۶ پلاس کمتر بوده

در حالی که بسیاری از کاربران آیفون های جدید 8 (بررسی دیجیاتو)، 8 پلاس و 10 (بررسی دیجیاتو) از خریدشان راضی هستند، ولی تحقیقات نشان می دهند که موبایل های جدید اپل در بازار آمریکا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

در حالی که بسیاری از کاربران آیفون های جدید 8 (بررسی دیجیاتو)، 8 پلاس و 10 (بررسی دیجیاتو) از خریدشان راضی هستند، ولی تحقیقات نشان می دهند که موبایل های جدید اپل در بازار آمریکا هنوز نتوانسته اند به میزان فروشی که آیفون های 6 و 6 پلاس نسبت به نمونه های قدیمی تر زمان خود دست یافته بودند، برسند.

گزارش ها از میزان فروش آیفون ها در بازار آمریکا چه می گویند؟

بر اساس گزارش ها جدیدترین آیفون های اپل تا روز 12 آذر سال جاری، تنها 69 درصد از کل فروش بین تمام مدل های موجود را به خود اختصاص داده اند که این میزان نسبت به 91 درصد فروش آیفون های 6 و 6 پلاس، در مدت زمان مشابه پس از عرضه به بازار (یک ماه پس از ورود به بازار) بسیار کمتر به نظر می رسد.

بر اساس این گزارش آیفون های 8 و 8 پلاس 39 درصد، آیفون 10، به میزان 30 درصد و سایر آیفون های به فروش رسیده در یک ماهه ابتدایی پس از عرضه آیفون 10 به میزان 31 درصد از حجم فروش در آمریکا را به خود اختصاص داده اند. همچنین وضعیت آیفون های 7 و 7 پلاس نیز با مجموع 73 درصد فروش، نسبت به جدیدترین آیفون های اپل بهتر بوده و نیز آیفون های 6 اس و 6 اس پلاس نیز به میزان 71 درصد در مدت زمان مشابه دست یافته بودند.

همچنین این میزان فروش نسبت به تمامی آیفون های معرفی شده در سال های اخیر (از آیفون های 6 و 6 پلاس و به بعد) کمترین است. به نظر می رسد قیمت بسیار بالای آیفون 10 یکی از دلایل کاهش میزان فروش آن باشد.

اشتیاق خریداران آیفون در بازار بزرگ چین چگونه است؟

بر اساس بررسی های انجام شده توسط شرکت سرمایه گذاری «RBC» خریداران چینی برای آیفون 10 هیجانی دو برابر نسبت به خریداران آمریکایی دارند. البته باید گفت که کمپانی ساکن کوپریتنو روی فروش آیفون های خود در بازار چین حساب ویژه ای می کند.

بنا بر گزارشی که پیش از این توسط شرکت «Mixpanel» در مورد میزان فروش آیفون های جدید، به تفکیک منتشر شده بود، آیفون 10 میزان فروشی بالاتر از هر یک از آیفون های 8 و 8 پلاس کسب کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Ahmadnia
    Hamid Ahmadnia | ۵ دی ۱۳۹۶

    بخاطر اینکه نوآوریش نسبت به سابق کمتر شده، چیزی که گوشیهای آیفون رو خاص میکرد هماهنگی بی نظیر سخت افزار با ios بود که تو نسخه 8 و 10 کمتر دیده شده

مطالب پیشنهادی