ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برادر دوقلوی مک بوک به روز شد؛ هوآوی نسخه 2018 لپ تاپ میت بوک D را معرفی کرد

هوآوی به تازگی مدل به روز شده ای از لپ تاپ «مِیت بوک D» را معرفی کرده که شباهت بسیاری به مک بوک های اپل دارد. میت بوک D مدل 2018 از نظر طراحی ظاهری، ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۸

هوآوی به تازگی مدل به روز شده ای از لپ تاپ «مِیت بوک D» را معرفی کرده که شباهت بسیاری به مک بوک های اپل دارد.

میت بوک D مدل 2018 از نظر طراحی ظاهری، مشابه با نسخه قدیمی تر سال 2017 است. این لپ تاپ 16.9 میلی متر قطر دارد و از نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 1080P و حداکثر روشنایی 250 نیت بهره می برد. با توجه به حاشیه های نسبتاً کم نمایشگر، نسبت نمایشگر به بدنه نیز 83 درصد است.

هوآوی از نسل هشتم پردازنده های اینتل برای لپ تاپ جدید خود استفاده کرده و نسخه 2018 میت بوک D در تمامی مدل ها به کارت گرافیک انویدیا MX150 مجهز شده است. بدین ترتیب کارت گرافیک آن نسبت 940MX به کار رفته در مدل قبلی، یک به روز رسانی قابل قبول به شمار می رود. این لپ تاپ در پیکر بندی های زیر ارائه می شود:

  • پردازنده i5-8250U اینتل، به همراه 8 گیگابایت رم و SSD با ظرفیت 256 گیگابایت. این نسخه با قیمت 790 دلار به بازار عرضه می شود.
  • پردازنده i5-8250U اینتل، به همراه 8 گیگابایت رم، و SSD با ظرفیت 128 گیگابایت و نیز هارد دیسک یک ترابایت. این نسخه با قیمت 840 دلار به بازار عرضه می شود.
  • پردازنده i7-8550U اینتل، به همراه 8 گیگابایت رم، SSD با ظرفیت 128 گیگابایت و نیز هارد دیسک یک ترابایت. این نسخه با قیمت 1020 دلار به بازار عرضه می شود.

باتری در نظر گرفته شده برای همه مدل های لپ تاپ جدید هوآوی 43.3 وات ساعت است. این کمپانی چینی وعده عمر باتری 10 ساعته آن را می دهد. همچنین به گفته هوآوی عمر باتری در هنگام پخش ویدیو، 8.5 ساعت است. آداپتور آن نیز تنها 175 گرم وزن دارد.

از دیگر قابلیت های میت بوک D می توان به دو عدد درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0 و درگاه HDMI اشاره کرد. همچنین به منظور بهبود کارایی وایفای این لپ تاپ از آنتن های دوگانه بهره می برد.

نسخه 2018 میت بوک D در حال حاضر تنها در چین به فروش می رسد و هنوز احتمال عرضه آن در سایر کشورها مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۵ دی ۱۳۹۶

    ارزون تر از گوشی آیفون و نوت هشت هست جالبه

  • rasoul norouzi
    rasoul norouzi | ۵ دی ۱۳۹۶

    خیلی امکانات و کانفیگش غیر معقول هست، رم شونزده تو کانفیگاش نبود، باتریش قطعا ضعیفه چون خودش میگه هشت و نیم ساعت ویدئو پس قطعا نزدیک پنج ساعت استفاده ترکیبی باهاش کرد، یو اس بی تایپ سی نداره، که میشد یه مدار شارژ به اون یو اس بی تایپ سی متصل کرد که بشه از اون طریق هم شارژ کرد، در کل لپ تاپ خنثی و بدون جذابیتی هستش، تو چینی ها لپ تاپ شیائومی خیلی بهتره ولی در کل پادشاهی لپ تاپا امسال مال سرفس بوک ۲ و بعدش مک بوک پرو و اچ پی اسپکتر

  • Android_Programmer
    Android_Programmer | ۵ دی ۱۳۹۶

    روشنایی 250 نیت الان دیگه خیلی کمه، بیشتر لپ تاپ ها الان روشنایی بالاتر از 300 دارن (پرمیوم). تو اون قسمتی که قیمت ها اعلام شده فکر کنم قیمت مدل های i5 رو برعکس نوشتید. در ضمن به نظر من لپ تاپ ZenBook UX430UQ که تو فروشگاه روژسا ارائه شده خیلی ارزش خریدش بیشتره. با قیمت 4،800،000 کانفیگ Core i7 - 16RAM - 512SSD - 940MX و مانیتور بدون حاشیه و وزن کم. که فکر کنم ارزش خریدش خیلی از این بالاتر باشه.

مطالب پیشنهادی