ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکاپ الکتریکی
تکنولوژی

پیکاپ الکتریکی تسلا احتمالا تا سال آینده معرفی خواهد شد

ایلان ماسک روز گذشته از طریق پیامی توییتری اعلام کرد که کمپانی تسلا پس از تولید SUV مدل Y به سراغ طراحی و تولید پیکاپ الکتریکی خواهد رفت. او پیش از این در مصاحبه ای تائید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۱

ایلان ماسک روز گذشته از طریق پیامی توییتری اعلام کرد که کمپانی تسلا پس از تولید SUV مدل Y به سراغ طراحی و تولید پیکاپ الکتریکی خواهد رفت.

او پیش از این در مصاحبه ای تائید کرده بود که در اوخر 2019 یا حداکثر اوایل سال 2020 ماشین های مدل Y خود را با پلتفرمی جداگانه نسبت به مدل S به بازار عرضه خواهد کرد.

بنابرین می توان انتظار داشت که پیکاپ الکتریکی این کمپانی طی دو تا سه سال آینده به جاده ها راه پیدا کنند.

او در پیام توییتری خود علاوه بر اشاره به تاریخ تولید این محصولات از علاقه وافر خود به آنها خبر داده است:

به شما قول می دهم بلافاصله پس از مدل Y یک پیکاپ تولید خواهیم کرد. من از 5 سال قبل عناصر طراحی و مهندسی آن را در ذهن داشته و تمایل زیادی به تولید آن دارم.

اگرچه تولید این خودرو به دو تا سه سال دیگر موکول شده اما ممکن است در سال آینده شاهد رونمایی از آن باشیم چرا که ماسک در اوایل سال جاری از احتمال معرفی آن طی 18تا 24 ماه آینده خبر داده بود.پیکاپ الکتریکیاز آنجایی که تسلا خودروهایش را تقریبا یک سال پیش از تولید معرفی می کند، زمان بندی ارائه شده منطقی به نظر می رسد.

ماسک در پیام توییتری دیگری خبر از این داده که پیکاپ الکتریکی این کمپانی کمی بزرگتر از F150 فورد بوده و از قابلیت های منحصربه فردی بهره خواهد برد، با این حال وی به جزئیات این قابلیت ها اشاره ای نکرده است.

این کمپانی چند هفته قبل نیز از کامیون برقی SEMI رونمایی کرد که در سه مدل مختلف تولید شده و توانایی پیمایش 480 کیلومتر با 30 دقیقه شارژ سریع را دارد.

علاوه بر این بدنه باریک و استفاده از مانیتور به جای آینه باعث شده این کامیون عظیم الجثه از ضریب آیرودینامیکی بهتری نسبت به بوگاتی شیرون برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۸ دی ۱۳۹۶

    با احترام به تمامی طرفداران خودرو های پیکاپ، ولی خیلی بی ریخته !

  • آریا
    آریا | ۷ دی ۱۳۹۶

    این طرح ها کانسپته. هنوز معلوم نیست چه شکلی خواهد بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی