ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک در سال 2017 درآمدی 102 میلیون دلاری از اپل داشته است

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، تیم کوک، مدیرعامل اپل طی سال مالی 2017 حقوقی معادل 3.06 میلیون دلار از اپل دریافت کرده و این رقم با در نظرگیری مزایای 9.33 میلیون دلاری و سهامی به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، تیم کوک، مدیرعامل اپل طی سال مالی 2017 حقوقی معادل 3.06 میلیون دلار از اپل دریافت کرده و این رقم با در نظرگیری مزایای 9.33 میلیون دلاری و سهامی به ارزش 89.2 میلیون دلار که به عنوان پاداش در اختیار وی قرار گرفته است، به 102 میلیون دلار می رسد.

این اطلاعات اخیراً در غالب گزارشی اختصاصی و پیش از برگزاری جلسه سالانه سهام داران، به صورت رسمی توسط اپل در اختیار کمیسیون مبادلات و اوراق بهادار ایالات متحده قرار گرفته است.

به نظر اعضای هیئت مدیره اپل، تیم کوک حالا باید «برای تمام سفرهای شخصی یا تجاری» از هواپیمای شخصی استفاده کند

مدیران اجرایی اپل که از جمله آنها می توان به لوسا میستری، آنجلا آرنتس، جانی سلاشی، دان ریچیو و بروس سیول اشاره کرد، همگی پاداشی بالغ بر 3 میلیون دلار از کمپانی ساکن کوپرتینو دریافت کرده اند که در کنار حقوق اصلی و سهام پاداش، درآمد هر یک را به 24.2 میلیون دلار می رساند. آنجلا آرنتس، مدیر واحد خرده فروشی اپل به صورت خاص بیشترین درآمد را داشته و 24,216,072 دلار دریافت کرده است.

تیم کوک

علاوه بر مشخص شدن دریافتی کارمندان، در گزارش اختصاصی اپل آمده که به نظر اعضای هیئت مدیره این کمپانی، تیم کوک حالا باید «برای تمام سفرهای شخصی یا تجاری» از هواپیمای شخصی استفاده کند.

اپل این سیاست را در سال 2017 به کار گرفته است و دلیل آن «حفاظت و افزایش بهره وری» با توجه به «نقش واضح» تیم کوک به عنوان مدیرعامل ذکر شده است. طی سال میلادی 2017، پروازهای شخصی کوک هزینه ای بالغ بر 93,109 دلار داشته اند و اپل نیز 224,216 دلار دیگر صرف حفاظت از وی در این پروازها کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • Seyyed Mohammad Azarshin
    Seyyed Mohammad Azarshin | ۷ دی ۱۳۹۶

    بعضی ها مسیرشون رو اشتباه گرفتنا!
    هرکی یک سلیقه ای داره. یکی گوشی های اندرویدی و یکی گوشی های اپل. حالا اینکه مدیرعامل شرکت اپل چقدر حقوق میگیره باید روی این که کدومو بیشتر بپسنده تاثیر بذاره؟؟

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۷ دی ۱۳۹۶

    جالبه مردم تو کشورهایی دیگه مثلا از فلان مدل اپل یا سامسونگ استفاده می کنه بازی استفاده شخصی وی اینجا مثلا آیفون می خرن ۳میلیون واسه کلاس یا گلگسی نوت اینا دوستان واقعا خجالتی داره برای اینه ماها جهان سومیم هیچ جای دنیا برامون ارزش قائل نیستند چون هنوز برای برنده هایی که خودمون استفاده می کنیم جنگ و دعوا داریم

  • محمودی
    محمودی | ۷ دی ۱۳۹۶

    بله بعضی ها هم با هزارویک فریب بیزینسی مردم کوته فکر به خصوص بچه هارو که از تجربه و تحصیلات و عقل کمتری برخوردارند رو فریب میدن. من به شخصه پول برای آیفون نمیدم و همین ۵s رو هم خالم برای فارغ التحصیلیم خرید ولی یه پرچمدار اندروید دارم و بدون تعصب میگم که اندروید بهتره فعلا. گفتم که طرفدار هیچ برندی نیستم و به هیچ چیز تعصب ندارم چون تا این حد نادان نیستم!!! فقط سعی میکنم از عقلم استفاده کنم.

  • avogadro
    avogadro | ۷ دی ۱۳۹۶

    ببینید دوستان
    کسی که الکی و از روی باد معده نظر متعصبانه بده بدون تفکر و اینکه حتی یک بار تست کرده باشه (و عمدتا نظرات کسانی دیگه رو که مثل خودشن فقط تکرار کنه) به این شخص میگن عقده ای
    نه به خودش باید بر بخوره و نه اون کسی که این حرفو بهش زده میشه بیشعور
    آینه چون نقش تو بنمود راست
    خود شکن ایینه شکستن خطاست...
    اگر کسی بودی که تست کرده بودی و نظر بی طرف میدادی من دستتم میبوسیدم

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۷ دی ۱۳۹۶

    طرف اگه شعور داشت به جا مدیر عامل اپل شدن اختلاصگر میشد ۱۰ برابر اینم تو سال درمیاورد .. شعور ندارن اینا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی