ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Sandbox Coloring؛ نقاشی به سبک پیکسل آرت

با وجود اینکه بین مخاطبین ایرانی سبک پیکسل آرت آنگونه که باید و شاید جا نیافتاده ولی در بقیه کشورها این نوع طراحی حالا طرفداران زیاد خودش را پیدا کرده است. سازندگان بیشتری به این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

با وجود اینکه بین مخاطبین ایرانی سبک پیکسل آرت آنگونه که باید و شاید جا نیافتاده ولی در بقیه کشورها این نوع طراحی حالا طرفداران زیاد خودش را پیدا کرده است. سازندگان بیشتری به این سبک طراحی کشیده شده اند و نه فقط در بازی های ویدیویی بلکه حتی میان اپلیکیشن ها نیز رد پای پیکسل آرت را می توانیم ببینیم.

در یک ماه گذشته اپ های رنگ آمیزی پیکسل آرت توانسته اند تا به محبوب ترین برنامه های جدید فروشگاه های دانلود اپلیکیشن تبدیل شوند. تنها در دسامبر چهار برنامه با محوریت رنگ امیزی آبجکت های پیکسل آرت منتشر شده و با توجه به فراگیری آن ها شاید لقب «ترند دسامبر 2017» لایق همین نوع اپ ها باشد.

اما اصلا پیکسل آرت چیست؟ پیکسل آرت به سبکی از طراحی می گویند که در آن از بازی های دهه 90 الهام گرفته شده است؛ عناوینی با رزولوشن پایین که در آن ها بافت ها به اندازه الان با کیفیت بالا نبودند. شکل و شمایل Sandbox که به عنوان نماینده اپلیکیشن های رنگ آمیزی پیکسل آرت امروز به آن می پردازیم نیز به نوعی همینگونه است.

با توجه به گزارشات، چهار برنامه محبوب رنگ آمیزی پیکسل آرت تاکنون به صورت مجموع 12 میلیون بار دانلود شده اند.

در این برنامه ها به مخاطب شکلی بی رنگ با طراحی پیکسل آرت داده شده و حالا او باید با رنگ های موجود آن را رنگ آمیزی کند. البته تفاوت بزرگ اپلیکیشن رنگ آمیزی Sandbox Coloring با بقیه کتاب های مشابه در اینجاست که سازنده از ایده اعداد کمک گرفته است.

در واقع درون تصویر هر کدام از اجسام، خانه هایی با عددهای مختلف قرار داده شده و این اعداد به رنگ ها اشاره دارند. بنابراین می دانید که کدام رنگ را در کدام خانه بگذارید. البته Sandbox Coloring شاید از محبوب ترین اپلیکیشن های چند روز گذشته بوده و بازخوردهای مثبت زیادی هم دریافت کرده باشد؛ چه از مخاطبین بزرگسال و چه از کوچک ترها.

نمایی از Sandbox Coloring.

ولی نمی توان این حقیقت را کتمان کرد که Sandbox Coloring و نمونه های مشابه ترش بیشتر مناسب کودکان هستند. با این وجود نظرات را که نگاه می کردیم متوجه شدیم که حتی بزرگ تر ها هم با Sandbox Coloring یک تجربه سرگرم کننده داشتند و برای مدتی مشغول این اپلیکیشن شدند.

در هر صورت اگر می خواهید یکی از فراگیرترین برنامه های امسال را بین دارندگان اسمارت فون ها انجام دهید پیشنهاد ما همین Sandbox Coloring خواهد بود. اپ با ایده متفاوتش در زمینه رنگ آمیزی و الهام از پیکسل آرت می تواند دقایقی درگیرتان کند.

Sandbox Coloring

Sandbox Coloring

سازنده: Alexey Grigorkin قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 10 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی